Oj ...här var det en stökig natt.

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 6
TORSDAG
160211
Yngve & Inge
GRATTIS
 
DAGENS CITAT.
 
Många skulle vara fega om de vågade.
 
av; Thomas Fuller
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
Så har jag drömt om flytt igen.....
Och gubben som inte ville googla efter billigaste flyttbilen.
Och att jag har packat ner min telefon och den viktiga
antecknings blocket.....
Kaos var det.
 
Jobbiga drömmar när dom blir så där stressiga...undra vad det kan vara???
Säger till att jag måste lugna mig ytterligare???
Att jag bör tänka mer på mitt välbefinnande????
Eller att jag bara skall lägga ner???
 
Nå väl jag har en liten sak att göra i dag så jag går upp
strax före sju här. Lite god frukost och lite titt 
på social media......
 
Nu är det då på tiden att dra sig mor jobbet, har i dag bytt pass med Camilla.
Hon har mitt 7 - 16 och jag har hennes 12 - 21. Ska försöka titta in till
Pia och få lite feedback på avvikelser. Om det går.
 
Det är ju då himla jobbigt med en gäst märker jag.
Lite vaktpost här. Oj han är ju dålig....
Nu är det lite väl dåliga gäster....
 
Men man gör så gott man kan.
Det är jag och ACP som roddar i kväll och det ser lovande ut.
Så här mysigt ser det ut på kvällen hos oss.
 
Och eftersom vi har lite trassligt i dag så
får en extra tjej också...Ellinor
Tack Polia.....
 
Denna text såe på oersonalingångens dörr....
Den värmer gott.
 
Så allt är lysande och klart vid 20.00, då skall
vi bara låta några på kvällen här titta på 
Aktionsrundan...
Vilka saker.
 
Pan en i golvet, så klart 10 min innan jag slutar.
Tur att natten var där också.
Ett tu tre så var gästen uppe och i säng.
 
Skrivit fall rapport och meddela jouren.
Så nu kan PH gå hem.
Plockar upp Juhani och sen hem.
Ja nu är det god natt.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0