Ops Sjuk......

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V.7
FREDAG 160219
Gabriella & Ella
GRATTIS
 
DAGENS CITAT.
 
Livet är för kort 
för att människan skall ta det på allvar.
 
av; George Bernard Shaw
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Har nu vaknat klockan tre på natten/ morgonen hur man nu vill se det.
Har en näsborre som värker som attan, den är i gen täppt...
satan så mycket måste få loss lite så värken släpper.
 
Så klart det är den högra vid den tilltygade tandkötts sidan,
vad annars. Då vet jag varför jag har så ont....
Trycket i bihålan är ganska rejält.
 
men min dag är bara att ligga i sängen och bara vara.
kollar TV, sover, kollar mer tv och sover ännu mer.
Gubben somna på soffan när han kom hem.
 
Han vakna vis sex och fråga om jag är hungrig????
Nä jag svälter svara jag. Då fixa han mat.
Jag åt och somna om,vakna kolla tv och somna igen.
Bra sömnmedel den där tv....
 
Nackdelen av att ligga i min säng en hel dag....
det kommer att märkas i morgon.
 
Dagen är slut. 
 
HAKUNA MATATA.
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0