Resultat

 
SUPER FARMORS BLOGG.
VECKA 6
MÅNDAG
160208
 Berta & Bert
GRATTIS
 
DAGENS CITAT.
 
Jag förnekar inte att kvinnor är dåraktiga.
Gud skapade dem ju till mannena avbild.
 
av; George Eliot
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Nu har jag vaknat av...drömmar varje dag i två veckor.
Dom är konstiga och jag fattar inget.
Jag är på väg i varje dröm, så det är något på G i mitt liv.
 
Nu är det i alla fall måndagsmorgon och det är 
tre komma fyra grader utanför mitt fönster.
Himlen är alldeles svart och det är mörkt ute.
Bildresultat för reflex 
Jag tjatar varje dag på facebook (nästan) att
alla skall tänka på att sätta en reflex på sig.
En liten försäkring som inte är så dyr och den
finns i många roliga utformningar.
 Bildresultat för reflex
Det den gör är att se till att du kommer dit du skall
på morgonen och även på kvällen.
Den är så bra när man är ute och går för det är så att
vi som kör bil ser dig tidigare och kan sänka farten.
 
Det finns visserligen idioter bakom ratten också, som tror att det är bara att gasa järnet.
men det får vi hoppas du slipper stötta på, glöm inte reflexen.
Din livförsäkring i mörkret vid bilvägar.....
 
Jag sitter och pysslar lite...fixar påsar till födelsedagar och kort till barnbarn.
Det är väldigt ro givande att sitta här ensam och bara knåpa med detta.
Jag är nog ganska nöjd måste jag säga...
 
Jag har nu varit hos läkaren för att se vad som kan vara fel....
Nja lite höga värden här och där så mer prover skall tas.
Faste prover i morgon bitti klockan åtta skall jag vara här.
Vet nu inte riktigt vad som skall göras...
Jag kanske bara behöver semester.
 
Middagen skall fixas och jag har ingen aning om vad jag skall fixa.
Det blev stekt potatis och korv...lite grönt. Det duger
jag tycker det är jobbigt att hitta en bra maträtt varje dag..
Har gjort det i över 40 åt nu då jag håller på att tappaidéer idéer :)
 
Kvällen kommer lite sakta och jag tar en tv kväll med 
lite koll på allt. Nyheter ocu underhållning.
Avslutar med 
Miami CSI
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0