Så kom då dagen då jag dör....

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 8
LÖRDAG 160227
Lage 
GRATTIS
 
 
DAGENS CITAT
Det är bättre att nötas ut än att rosta bort.
 
av; George Whitefield
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Har fortfarande så jävla ont i axeln.
 Det går väl över med tiden men denna smärta övertar all annan smärta.
Bra eller dåligt...jag vet inte. 
 
Lite skavanker i min ålder kan jag allt acceptera men när det går över styr
då är jag trött på skiten. Att min handled säger till när jag sliter gör mycket det
ät OK men att ha värk bara för att det är INTE OK..
 
Funderar på om min axel har gått sönder i samband med moppe olyckan.
Att den ger sig till känna nu när min hand börjar bli vardags ont...??
Kan vara så skall nog kolla upp detta så jag kan 
få ett svar varför den är så grisig
ont.
 
Skit i den nu nu skall jag njuta av min goda frukost och
min dag. Hoppas på att allt är så bra det bara är i dag.
Att Juhani mår bättre och att alla barnbarn
mår som prinsessor och prinsar.
 
Dagen ramla på och gubben är mest ansvarig för Haylie,
hennes föräldrar är på kryssning med tre andra flickor.
Jag tror att Haylie är för liten för ett sådant äventyr.
 
Efter som jag har varit dålig och går på penicillin så har jag hjälp av gubben.
Som skulle ha tagit hand om henne i alla fall om jag hade jobbat.
Nu är det så att jag...är hemma och har lite snor mys med Haylie.
I morgon skall hon hem men innan dess skall hon träffa kusinen Jack
och senare även kusinen Linus.
 
Jag slappar lite på soffan efter att hon har somnat och kan lugnt kolla på Mello.
Jag gilla Frans låt... den har ett skönt gung. Hoppas den vinner.
Nu är klockan rätt mycket så jag kommer att hopp i säng.
Bildresultat för hobbit
 
Lite Hobbit skall jag kolla på
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0