Sjuk och inge vidare kul

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 7
LÖRDAG 160220
Vivianne
GRATTIS
 
DAGENS CITAT.
 
Den som är rädd för att fråga,
skäms för att lära.
 
Danskt ordspråk
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
Vaknar upp efter några timmars vridningar och har så himla ont i ryggen.
Mitt största dilemma när jag skall ligga i en säng hela dagen.
Är inge bra idé jag får så ont.
 
Nå väl fixar mig en god frukost och tänder ljuset i min fina ljushållare.
njuter av en stuns tystnad. Jag och min skäl lyssnar på min täppta näsa.....
Dagen kommer att vara vila på sängen  hela dan. Nja jag kommer också
ligga på soffan.
 
Middag i dag blir...pytt i panna och  egg. 
Jag har haft Joline ett par timmar i dag här.
Även lilla Wilma, hon är nog den minsta man behöver
oroa sig över.
 
Nu tar jag kväll och kollar på mello. 
Gör en bra kväll. 
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0