Till en arbetskollega :)

 
SUPER FARMORS BLOGG
V. 6
FREDAG
160212
Evilina & Evy
GRATTIS
 
DAGENS CITAT
 
Det har aldrig funnits ett bra krig
eööer en dålig fred.
 
av;  Benjamin Franklin
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
Dagen är på G och jag skall till Camilla för en morgon fika.
Det skall bli kul att träffa henne hemma hos henne.
Nu är det ju bara att göra det som jag måste på morgonen.
 
Det är avfärd efter det jag har släppt Juhanie hos Fam. Annorlunda,
Det tar en lång tid att komma dit jag skall eftersom det blev två
stopp.
 
Men nu är jag på G. När jag kommer dit är det kaffe och smörgås.
Fantastiskt gott, och hundarna är så söta....
En fin hane vid namn Harley och en liten valp på 10 veckor vid namn Vilda...
Så härliga.
 
Det blev en lång dag där... kom där ifrån vid 14.30 tiden 
Handla på Willys...lite ost, mjölk och kaffe.
Det är ju sånt som tar slut.
 
Kvällen är här och jag har nu tvättstuga med sonen.
Det blir lite besviken eftersom den är trasig igen.
Så det tar tid och jag gillar INTE att tvätta så här sent.
Hinner bli så trött.
 
Men med en bra dag med kollegan Camilla så får jag nog stå ut.
Så det är bara att köra.
 
Tar mig en stund med lite TV.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0