Vi tar en dag i taget

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 5
ONSDAG
160203
Disa & Hjördis
GRATTIS
 
DAGENS CITAT.
 
Allting har sin skönhet,
men alla ser den inte.
 
av; Konfucius
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Ny dag börjar med att man vaknar till mitt larm på luren,
det är nu hög tid att gå upp. Dagen börjar nu.
Regn utanför mitt fönster och då är det plusgrader.
 
Dusch, kläder och frukost...
allt enligt planen. Får ett meddelande om att
ringa dottern....
 
Lillkillen har ont i huvudet och är febrig....
Det är synd om barnen som får allt möjligt skit.
Typiskt för dagisbarnens första år....
 
Men min dag är så på G och det är ju bara att traska ut i regnet....
Mot Huddinge och mitt jobb. Jag börjar sju i dag...
Det är bara bra att göra det när det är fullt.
 
Jag jobbar med Mirie i dag :) Det var nästan ett år sen,
vi har partat i hopp på D sidan.
Men det har gott så bra.
 
Nu är det fullt ös och vi har olyckor med stort O och sjuklingar.
Så är ligger vi inte på latsidan. Fullt ös hela dagen.
Det var lite oroväckande med ena sjuklingen.
Det skall ha löst sig hoppas jag.
 
Jag slutar två i dag och det känns skönt, men det blev lite så
att jag skall kolla till Linus medans de köper en ny bil....
Det tog längre tid en vad vi har förväntat oss. Bilen var insnöad och låg längst bak.
 
Men nu är jag hemma och jag skall bara ha en skön kväll och kolla
tv, min CSI kommer i dag :) Jag har övertagit min mammas
favorit serie.... Konstigt.
 
Nå väl ha en bra kväll.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0