Vila i dag....

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V .8
ONSDAG 160224
Mattias & Mats
GRATTIS
 
DAGENS CITAT
 
De som har mycket att hoppas på
och inget att förlora
är alltid farliga.
 
av; Edmund Burke
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
När jag väl går upp lite lätt itererad så har jag en kramp till.
Hela natten i stort sätt har mitt höger ben krampat os krampat.
För att krampa ännu mer.
 
Har varit en helvetes natt, tror jag har varit vaken stötrsta delen av natten.
Kan känna mig lite väl utsliten och väldigt ledsen över att inte får sova.
Har varit fullt påklädd också, mysbyxor, sockor,
linne, tjocktröja, värme vantar...( utan fingrar )
och underkläder så klart.
 
Värmen har inte hjälpt och jag är...frustrerad.
Så klart jag blir trött när ett ben skall hålla en vaken hela tiden.
Har du förslag??? Maila mig Tack.
 
Åter till min morgon nu då.....
Jag har fixat min frukost andats lite hitta balans och tänder nu ljusen i mitt hus.
Andas åter igen så det känns enda in till själen.
Mmmmmmm
skönt har landat.
 
 
Nu till min enormt goda frukost...längtar extra mycket
till slut klämmen, KAFFE.
 
Efter lyxig frukost ar jag mig till soffan för att hänga här.
Dagen går ibland så där lagom fort och ett tu tre så är 
 lunch och det blir spagetti, köttfärssås och sallad.
 
Camilla är här med Linus som har haft en jobbig astma natt med hosta Hugo....
Vi tar en fika och kollar på lite gamla avsnitt av Arrow.
Juhani har tvätt i dag och Camilla passar på att
tvätta lite hon också.
Dom sköter saken bra,,,
 
Nu kommer gubben hem och vi har en god middag med pastagratäng och kyckling.
Inte alls dumt, smaka gott mad massa feta ost i gratängen.
Mätta och lite matkoma lägger jag mig för att kolla
på tv och surfa runt med plattan i pauserna.
 
CSI Miami får avsluta dagen....
Handlar om en orm, som människor har smugglat droger i.
Förpackningen går sönder och ormen dör av över dos.
Och massa annat.
 
God natt.
 
HAKUNA MATATA.
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0