Årets sista timmar

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V.53
TORSDAG
151231
Sylvester
GRATTIS
 
Dagens citat.
 
Självbelåtenhet - gott samvete;
ett fult och ett vackert ord
på samma sak.
 
av: Hjalmar Söderberg
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
Har helt glömt bort att min blogg blev fem år den 24/12-15.
Jag startade den 20151224 med en kort presentation av mig med en gammal bild.
   
Och det var länge sen som jag och gubben tog våra bilder.
Skall se vad jag hittar i mina gömmor.
 Kam ju komma andra bilder......
 
Nå väl uppe efter en skön sovmorgon.......
Tar min frukost och njuter av tystnaden.....
Inga ljud inget som stör bara jag och min 
själ.
 
Ett ljus brinner nu på morgonsidan och sprider sitt lugnande ljus.
Då kan man säga att nu är det en tid för bara mig :)
Älskar detta.
 
Så kommer min dag igång med att gubben och jag far till
Heron för att köpa present till barnbarnet Amanda....
Hon kommer ju att bi stor nu i januari....
Klas på plats i helgen.
 
Så letar jag USB minnen.
Jag har så många kort på datorn och ju äldre den
blir ju större risk är det att kort försvinner.
Så nu har familjen Annorlunda tre USB, Camilla, Rickard,Jerry och Juhani har ett var.
Födelsedagsfirande till höger och vänster har tre st.
Sammanlagt just nu är det 15 USB minnen och dom är 4 - 8 GB 
Mest 8 för det finns så många kort på barnbarnen...
 
Jag måste fixa fler eftersom det finns ju kort på oss också...
det kan ju vara så att våra barn eller barnbarnen vill ha kort sen.
Man vet aldrig.
 
Så vi får se vad jag kan ragga upp i framtiden.
Nu är detta klart och gubben skall till Stefan 
och jag slappar lite.
 
Nu sitter vi och tar det lugnt... jag skall jobba i morgon
så jag har inte direkt lust med några stora saker.
Tänkte bara vara hemma och ta det lugnt.
 
 Trot eller ej men jag skulle ta en liten tupplur....
Och somna på samma gång jag lade huvudet på kudden.
Varför är min kropp så trött???
 
Nå väl missa inte 12 slaget vakna vid 11.00 
Tack för det. 
  
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0