Då går vi vidare i januari

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 53
LÖRDAG
160102
Svea
GRATTIS
 Grattis min fina mangadocka
 
Amanda 8 är
Och min fina kompis
Anette Part
GRATTIS
 
Dagens citat
 
Att dikta är att ljuga sig fram
till sanningen.
av;
Vilhelm Moberg 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Klockan ringer och då skall man upp.
Det är lustigt vad det är jobbigt med så tidiga mornar,
när man måste gå upp. När jag är ledig är det minsann inga problem.
 
Ljus och avslappning för maximal återhämtning.
Ja det är vad jag har på morgonen.
Jag kör min dag nu....
 
Till jobbet och ett pass på 7 - 16 är vad jag har att vänta mig.
Jag har ingen kaffe kokare och bara det känns för jävligt.
Men snälla kollegor som hjälper mig att brygga och att fixa kaffe så mina gäster 
kan fika på morgonen.
 
Lunchen anländer och vi har det bara bra, skönt som attans.
En kollega är lite dålig så hon får allt gå hem.
det kommer en annan så vi är i alla fall två.
 
Nu är det tack för i dag och snabba vägen till Salem för lite kalas.
Manga dockan fyller ju åtta i dag :) .
Dom håller på att bli stora och det kan man ju se.
 
På kalaset finns det många små solstrålar, och ett antal vuxna.
Det blir ju lätt fler vuxna än barn...
men i dag kan man säga att det blev oavgjort.
 
Tårta och bullar och jag får socker kick alla Hugo.
Känner mig väldigt illamående....
Nu far jag hem tar gubben och åker iväg.
 
Så kvällen anländer och det blir party på sängen...
TV och slappande.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0