Det lider mot helg

 
SUPER FARMORS BLOGG
V. 2
TORSDAG
160114
Felix & Felicia
GRATTIS
 
DAGENS CITAT
 
Jag är inte rädd för mörkret därute,
Det är mörkret härinne jag är rädd för.
 
av; Shelagh Delaney
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
Klockan ringer och det är en tidig jobb dag i dag.
Så man studsar upp och tar sin morgon rutin till den högre nivån.
Duschen och återhämtning i ett svep.
 
Jag skall ta mig i kylan mot jobbet och sen ärdet bara att hänga på.
Dagen börjar med att jag och Nega jobbar :) .
Vi tar och genom dagen med lite stopp klossar.
Annars är det bara lugnt.
 
Nu kommer kvälls folket och det är ju bra.... då rapporterar vi lite.
V´Beställer bil tills i morgon. En boende skall åka på utflykt.
Hoppas de får roligt.
 
Jag slutar och tar mig hem och skall fixa middagen.
Gubben kommer och sen kommer Jimmie som har min bil.
Han kör hem och jag tar bilen tillbaka.
 
Nu är det kväll och jag skall inte göra någonting alls.
Trött och slut och känner att jag inte har lust.
Så nu är det tack och hej.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0