En kväll till....

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 4
TISDAG
160126
 Bidil & Boel
GRATTIS 
 
DAGENS CITAT
 
Jag längtar till döden och fruktar den på 
samma gång. Men det är inte tillståndet efter
döden jag fruktar, det är de närmaste timmarna
eller minuterna före döden. Jag kan tänka:
"Nu dog jag" eller" nu är jag död"
 
av: Hjalmar Söderberg
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Sovmorgon de LUX med stora mått.
Här har jag slaggat till klockan 7.30 
HURRA......
 
Nu tar jag min frukost och ser till att njuta redigt av den.
Tyst och lugnt är det och allt kommer på plats.
Jag är hel...
 
Min son och jag tar en liten tur till Willys för att handla lite....
Det är bra tt ha bär hjälp när man är lite invalidiserad.
Att bära tungt med vänster ger smärta lite senare...
Så Juhani är med.
 
Storhandla 3 st. COOP väskor och en pappkasse,
på..25 minuter,,, jo du såg rätt.....25 minuter.
Då skall Camilla ha fyra varor också..
 
En snabb kaffe hos henne vid lämning och sen hem för att
packa upp varor, litet andningsrum innan jag far iväg till jobbet.
Hämtar Maria först...
 
Så jag jobbar mes...Simon...
Det är kul han är en duktig kille och kan sitt jobb.
Han är med och gör allt.....
 
Nu har vi lite middag...
Och det är så trevligt...vi sitter tillsammans och har det bra.
Snackar lite och det är bra miljö. Godaste ostkakan i
efterrätt.
 
Då har vi bara kvällen kvar och det fungerar så bra.
Jag jobba till åtta och det känns skönt.
Allt ligger lugnt och skönt vid 19.45 en te och sen hem.
 
Kör Maria hem först och sen upp till mig.
Tar kaffe, snackar lite med gubben,
han skall ringa en trött son...
 
Det har han redan gjort för en timme sen....
OK då är det sonen som är trött.
Då är det lite deckare på TV sen sova.....

God natt.
 
HAKUNA MATATA.
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0