En lördag

 
SUPER FARMORS BLOGG
V. 2
LÖRDAG
160116
Hjalmar & Helmer
GRATTIS
 
 
DAGENS CITAT
 
Be sure to taste your words
Before you spit the
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Ja det är som det brukar...man en liten sovmorgon har jag i alla fall fått.
06'30 ints så dåligt för att vara mig... Jag får räkna det som en bra sovmorgon :)
Min dag är nu på G och frukost står först.
Den favorit jag har...ser du på bilden.
Kan tyckas enformig.....
varje morgon. Jo ja det är så.
Bildresultat för kaffe i kopp 
Och stor kopp av detta efteråt :)
Då är min morgon den bästa...:)
Bildresultat för kropp & själ 
Så ljus i mitt hus och en återhämtning....
god feukost och en bra känsla i kropp och själ :)
Kan man ha det bättre???
 
Jag blev av med lilla Bumble Bee i dag... min son skall låna den.
Han skall göra lite ärende med en dotter och frun.
Så det går ju bra.
 
Skulle ha varit hos arbetskollegan Camilla men det får bli en annan dag/kväll.
Den 29 kanske... få se vad hon har för sig.
Nu är det i alla fall lördag och jag är som sagt i Salem.
 
Här dör en råtta och barnen är putt galna.
Jag får också en smäll av min lilla trollunge....
Det var inte så bra eller skoj.
 
Nu är hon sur för jag ställde in henne i rummet.
Jag vill inte ha några bråkiga barn hos mig.
Haylie och jag leker lite medans Johanna städar lego.
 
Nu när föräldrarna är hemma kan man ta sin bil hem då.
Rullar mot Tumba och nu är det middag när man kommer hem.
Det skall bli kul tycker jag.
 
Ett kvälls bad och en cider kan ju inte sitta fel.
Så nästa uppgift på kvällen är nu alltså ett bad för mig.
 
Min kväll avslutar jag i sängen med lite serie tittande.
God natt.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0