?????

 
SUPER FARMORS BLOGG
VECKA 1
MÅNDAG
160104
Rut
GRATTIS
 
Dages citat
 
Det Kanske inte är där du vill varas, men du kan
se tillbaks och vara tacksam över att du inte
är där du brukade vara.
 
av; Joel Osteen
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Jävla klocka i dag är jag så arg på min vecka klocka att
jag nästan drog det i golvet. Den ringer klockan fem oavsett jag vill eller inte.
Så är det att den är värdelös att ha, den är på när man stänger av den.
 
Så jag måste varva ner innan jag kan göra någon övning över huvud taget.
Så min frukost blir ett måste klockan fem !!!!!
Andas lite så det blir stilla i kroppen.
Ett ljus kan jag allt tända så jag kan komma till ro.
 
 Andas och bara njut av tystnaden då gubben har åkt.
Nu är det bara jag och min själ som är vaken.
Vad skall man hitta på i dag då????
Jo jag tar fika och lunch hos Camilla :)
 
Vilken lysande ide, jag har ju bara denna dag ledig
så passa på när hon också är ledig....
Vid ett tar jag mig hem för att sen plocka upp Maria
hennes två tjejer och åka till Stuvsta...
 
På tatueringskompaniet beställer Maria lite tid för
tatuering. .Jag skall ta lite laser.... så vi tar vår lediga dag.....
28 januari.
 
Lite kaffe med Nea han vi också, Juhani är där med två av
sina kompisar. Så han raggar kunder för att få ett sittning.
Det är nog lite lättare att jaga kunder....
Men dom skall ju komma tillbaka också.
 
Nu hem städa och fixa lite innan gubben kommer.
Kan fixa lite mat också. Det är ju bara att sätta fart.
middagen blev en hit, det var en gryta som jag fått av Camilla.
 
Nu sover gubben på soffan och Juhani har knallat iväg till
kompisar. Jag sitter och lyssnar på musik och känner att jag borde ta en värktablett i dag.
Ont satan i handleden. Men som jag förstått de hela så är det så det kommer att vara.
Ingen hjälp här inte.....
 
Nu skall jag knyta  i hopp påsen för dagen.
Tar mig en kväll framför tv.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0