Fortsätter framåt

 
SUPER FARMORS BLOGG
V. 53
SÖNDAG
160103
Alfred & Alfrida
GRATTIS
 
Dagens citat.
 
Man föds inte till kvinna,
man blir det.
 
av;  Simone Se Beauvoir
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Ny spännande dag, när allt kommer omkring kan 
jag påverka denna dag en smula genom mina val.
Och mitt första val är nog en stund med min själ och lite ljus.
 
Frukost vid datorn och min dag är på G.
Såg korten från i går....
Vilka fina kort.
Nu är det mestadels Nea som fotade på grund
av att min kamera dog när jag kom dit.
Batteritorsk.
 
Men i dag är det en ny dag och jag har nu en massa annat att stå i
mot en insnöad bil och sen vidare mot framtiden....
Ha ha ha Jobbet.
 
Lite kort från gårdagens kalas....
Det är Neas kort för min kamera sa tack för mig när batteriet dog.
Amanda 8 år
Farmor & Amanda
Syskonkärlek
Trollet
Johanna med bäbis
Busen
Funderaren
Coola tjejen
Älsklingen med kära farbror
Farmors tjej
Fina Johanna
Spänning
 
Nea med grönt kastmärke
Jag har ett också.
 
Min dag på jobbet har varit alldeles.....bra :)
Så att kunna gå hem med en känsla att man har gjort bra
är bland det bästa som finns.
 
Efter nio timmar och allt är klart och gjort och man kan inte vara annat än nöjd....
Då är det bra bara bra...
 
Väl hemma känner jag att det luktar brandrök i trappan.
Men man kan inte lokalisera vad det brinner.
Eller om det inte brinner.
 
Gubben har gjort middagen, visserligen inte riktigt klart ännu men på G.
Vilt blir det med rå stekt potatis grönsaker och sås.
Jo det är gott, såsen smaka lite mysko bara.
 
Nu tar jag lite paus i dagen och njuter av kvällen...
Undra om det finns chockad i huset????
 
Nå väl nu tar jag och säger natti
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0