Fredag

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 2
FREDAG
160115
Laura & Lorenz
GRATTIS
 
DAGENS CITAT.
 
Man måste ha gått igenom åtskilligt för att ha
barnasinnet kvar.
 
av; Gunnar Ekelöf.
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Det skall vara sovmorgon detta.
Men nej då inte om man är PH.
För då skall man vakna av olika saker som stör.
I dag blev jag kissnödig.
 
Väl uppe kan jag lika gärna hoppa in i duschen, säger hej och hej då till min man.
Så nu är det min stund med mig och min själ. Vi njuter av duschen, i värmen och jag
kan få maximal återhämtning.
 
Frukost.... jo det blir det hos mig för det är en av det
viktigaste målen på dagen. Så fram med skål, sked, kaffe mugg,
på med kaffe, fil,smör,ost och flingor.
 
På med musik och tänd ett ljus med apelsinsorbet doft......
Jag lovar detta är en lycka av återhämtning, tankar fullt i dag för att må bäst.
Jag är jag och jag gör var jag vet är bäst för mig....
 
När man är farmor/mormor räcker det att titta på bilder på sina
älskade barnbarn så blir man full av kärlek och vet att man är bäst....
Jag bjuder dig på lite gamla bilder av mina skatter.
 
Tindra bakar
Joline och Linus leker
Lukas
Amanda
Amanda och Johanna
Joline
Linus
Jakson
Haylie
Olivia & Joline
 
Galet vad man kan älska små barn :)
Att se dom växa upp och bli egna individer är
det finaste med kråksången. 
 
Tur att man är så gammal nu att man kan ägna
sin fritid på dessa små guldklimpar...
Har alltid haft fullt upp med olika projekt, så som;
jobbet, PXC, Party light.
 
Nu är det bara jobbet så klart och barnbarn <3 <3 <3
Det finaste man kan ha när man nu är 50+.
Och jag hoppas på fler har ju en son som inga har än...
 
Mina guldstenar.
Ja jag får allt pussa på dom varje dag och den kärlek man får tillbaks....
Den är helt underbar... Vill inte byta bort detta för alla pengar i världen....
 Mina skatter, mina diamanter är det bästa jag har.
 
Dagen går vidare med att jag kör Nea till jobbet... tar en fika med henne.
Hämtar papper hos JWK i Salem. Hem en stund pratar men Juhani och sen i väg
till Biltema, här möter jag upp gubben och sonen.
 
Och så var det bara att fortsätta planering av middag och kvällen.
Jag gör så lite det bara går att göra. Inga stora saker bara slappa.
Jag kan lägga mig på sängen och kolla tv, jag kan lägga mig i ett bard
och värma kroppen. Eller bara vara framför datorn....
 
Vad skall jag välja????
Det blir att vara en "säng potatis" 
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0