Fredag redan.... JAAaaaaaaaa

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 3
FREDAG
160122
 Vincent & Viktor
GRATTIS
 
DAGENS CITAT.
 
  Inte allt, som är tillåtet,
är hederligt.
 
av; Corpus Juris Civihs
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Det är en arbetsdag till.
Jag måste fixa en ny klocka eftersom
min inte funkar.....
 
Nu är det upp och göra morgon.
Frukost och återhämtning är det som står först på "att göra" listan.
Sen är det lite media tid...Aftonbladet och Facebook.
Vad mer behöver vi på morgonen???
 
Då skall man till bilen och skrapa den för att plocka upp Maria och åka till jobbet.
Klockan är 5 i sju och jag han i dag också.....
Jobbar med Lydiah och Yourobi....
 
Allt flyter på och det är inga konstigheter.
Jag har damen och det fungerar bara bra.......
det blir lite stök då en blir sjuk... blir skickad till "sjuka huset"....
 
Nu kommer kvällen och det är lunch.
Tur att man har lite tid att sitta med gästerna.....
Det rullar på och jag har svarat på medarbetar enkäten och fixat data utbildningen....
 
Nu är det bara att åka hem och se till att ha det bra.
Ja vist ja...Jag skulle ju hämta Linus...
Och hjälpa Juhani i Salem....
 
Att jag alltid skall ha häcken full.
Tar Linus med till Salem....
Då är det inte så illa där... Juhani får hjälp av broder till Tumba efter sju.
 
Så jag lämnar över Linus till Thomas som kom och skulle plocka upp 
honom. Det blev kort med allt... ingen Linus och inget Salem...
Bra där jag far hem och slappar då.
 
Jag har nu bestämt mig för att ta en hälsokoll... då jag
tror att jag har en bristvara i kroppen.
Man kan inte vara så här trött.
 
Kvällen sluta i säng och pang
så sover jag..... 
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0