Jag jobbar :)

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 4
LÖRDAG
160130
Gunilla & Gunhild
GRATTIS
 
DAGENS CITAT.
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Man är före klockan i dag, den ringer 5 och
jag är uppe 04.25.....
Så ingen behöver höra min veckning i dag. 
Upp och hoppa och duscha sen är det bara frukost som gäller.
 
Plockar upp Maria vid 06.15, det ä ju så att
jag behöver luft i däcket...som vanligt.
Alltid ett säck som är pys på.
 
Kommer till jobbet och ser att det är Laura som jobbar natt.
Det var lugnt och det känns bra, Lydiah kommer också sju
så vi är två som börjar sju, bara bra de.
Då kan vi vara mer effektiva.
 
Dagen går och jag har nu damen klar... inte så sent....
Elva blev klockan.... Det är ju bra trots allt.
Det kommer nära lunchen vilket inte är så bra när hon
nu skall äta så mycket.
 
Våran lunch består av lite lax.
Så gott vet ja.
Jag tror att de gäster vi har inne nu
gilla det också.
 
Och nu är klockan redan hemfärd...
Tänk vad dagen flyger i väg.
Kommer hem och ser att Johanna är kvar.
Det var hon som ville vara kvar, säger Ari.
OK
 
Nu är det i alla fall så att luftmadrassen är
sönder och nu har jag ingen säng där. 
Det är ju dumt då jag kan gott och väl använda
rummet dom gästrum/ barnrum.
 
Gubben har gjort fläskfilé med sås i dag,
Det var stark för att det skall vara han som fixa den.
Gott tycker jag, men säger att det var väl bra.
Om man berömmer hans mat blir han kaxi flera dar.
 
 
 
hAKUNA MATATA,
Detr är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0