Jobb kväll

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 3
ONSDAG
160120
Fabian & Sebastian
GRATTIS
 
DAGENS CITAT.
Han vet ingenting, han tror han vet allt
- Det pekar tydligen mot en politisk karriär.
 
av; George Bernard Shaw
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
I dag hände något märkligt, jag fick jaga upp gubben så han kom i väg....
Somnar om för min kropp är trött, vaknar till igen vid 06.45
och känner att nu kan jag väl gå upp.
 
Men somna igen......fatta jag somna om igen.....
vakna av hem luren som ringer.......
Det är Millan....
 
Hon har fått ett missat telefonsamtal från mig i nat 
vid 02.00 tiden.... men då sov jag ju....
Hur är det mögligt?????
 
Nå väl är på fötterna nu och skall ta min frukost,
sen en härlig varm dusch för att tina upp.
Såg att mjölken är slut igen....
måste handla.
 
Känner mig väl go och glad nu.
Så nu kan jag ta min dag i besittning.
Den är ljus och allt känns så bra...........
 
Willys på morgonen är fantastisk, man ser killar
och tjejer plocka med varor och det är et bra tempo på dom. 
Kunder finns i affären men långt ifrån många. Man kan möta tre eller fyra.
Se några på håll sen är det tomt. Klar på ett par minuter.
 
En snabb fika hos Camilla som har haft en bajs natt.
Nu skall hon ge Linus lite att äta och jag skall hem och fixa innan jag 
skall köära Juhani till läkaren.
 
Plockar upp Maria och sen far vi i väg.
Först av med sonen och sen vidare till jobbet.
Här var det full rulle eller inte.
 
Har ett snabbt samtal med chefen sen är det bara att jobba på.
Det är Lydiah och ja som timar i kväll.
Det går så bra och det är inget som inte går att fixa.
Lite stök skall det vara så det inte blir för tråkigt...
 
Nu slutar jag och tar Maria hem.
Väl uppe pratar jag med sonen om läkarbesöket.
Det blir lite nya saker och lite mer snack om detta.
Så nu går han ut till Tana och jag tar min säng i besittning.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0