Ledig :) Men ändå inte

 
SUPER FARMORS BLOGG
V. 1
LÖRDAG
160109
Gunnar & Gunder
GRATTIS
 
Dagens citat.
 
Livet är en tragedi när man ser det i närbild,
men en komedi sett på håll.
 
av; Charlie Chaplin
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Vakna av att ett toa besök är mycket viktigt.
Jag tar mig upp och känner att det är ju OK detta.
Lite frukost skulle inte sitta dumt.
Eller hur.
Så fixar god frukost till mig efter en kort yoga
stund och återhämtning. Min nya måste för att få dagen att gå.
Man är inte 25 och man har barnbarn att hinna med....
 
Skall ta en dusch nu och tina upp en frusen kropp.
Nu är det lite mer kaffe som skall tankas.
Jag väntar på att klockan skall bli 10 så
jag skall till Salem då....
 
Och vet du vad... klockan blev 10 fortare än jag tänkte mig.
Jag han dit i tid i alla fall. Så två små flickor kom till mig och jag bestämde mig för att
ta en tripp till Linus och åka pulka med dom alla.
 
Det blev picknick korg med korv, pannkakssmet, ved , pulkor, och barn.....
Vi åker till ett ställe där jag skall fixa en bra backe till barnen.....
Vad tror du händer?????
 
Ja vist jag åker in i ett träd. fan min vänster axel och arm är helt bedövad.
Så klantigt detta va då. Och barnen blev ju lite skraja så dom vill inte åka pulka.
Då fixar vi plättar och korv, Anneli, Daniel och två knattar till kom förbi.
Kul att träffa dom också.
 
Nu är barnen trötta så vi far hem, behöver stoppa dom i varmt vatten.
Jag blir lite besviken på gubben som inte ville hänga med,
han är ju så förkyld. Eller hur.
 
Han drar ner till Strängnäs och mekar vatten ledningar.
Oj vad dålig du var då.....
 
Nä nu är det slut för i dag så
God natt.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0