Nu är det Flen nästa....

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 2
SÖNDAG
160117
Anton & Tony
GRATTIS
 
DAGENS CITAT
Visst finns det något som heter tur.
Hur ska vi annars kunna förklaras våra ovänners framgångar.
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Vaknar upp och är så där lagom seg....
Inga stora påståenden på att ligga kvar, min rygg känns
OK och det gäller att behålla den så.
Upp och fixa min underbara frukost.
Har haft lite återhämtning och yoga som sitter som en smäck.
Nu skall jag njuta av fil , smörgås och kaffe.
 
Dagen går framåt och nu skall jag packa lite paket och lit annat jag skall ha med mig.
Det blir spännande och det blir roligt. Nu är det nära :) 
 Plockar upp barn i Salem och sen bär det av.
 
Nu blir det ju lite galet då jag har en bil.....
För jag får ett mess att hon inte kan komma till Flen med 
barnen för gubben hennes har bilen.....
OK då måste vi lösa problemet.
 
Det blir att stoppa ett barn på golvet i fram....
Eller???
Jag vet ju inte hur dom är, jag känner att det är ett problem när vi kommer dit.
För nu skall jag och flickorna träffa Tindra och Lukas.
Tjej maffian.
Tindra, Amanda och Johanna
Amanda och Tindra
Johanna och Tindra
Amanda, Tindra, Johanna och Lukas
 
Så väl där tycker Nettan att vi kan fika hos henne....
Barnen får korv med bröd och läsk.
Det är jag och Juhani som sitter i köket. Flickorna går ut....
 
Lukas vill att Juhani skall vara med han.
Så tar jag lite kort och delar ut julklappar.
Det var ju lite skoj sen var det tid att ta sig hem...
 
Jag fick lite kort med mina barnbarn också. 
Lukas och jag
Tindra och jag
 
Det blir mörkt fort och läskigt att köra.
Så jag far hemåt före fyra.
Så blir det.
 
Lämna barn i Salem vid 18 tiden så vi har
suttit i bilen i stort sätt fyra timmar.
Snacka om bilsätes smak i rumpan.
 
 Nu är det middag och kväll, sen skall man
varva ner och smälta intrycken.
 
God natt
  
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0