Och så en till

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 4
ONSDAG
160127
Göte & Göta
GRATTIS
 
 
Grattis kära pappa på
namnsdagen.
 
DAGENS CITAT.
Ett helt liv i lycka, det står ingen människa
ut med. Det skulle vara ett helvete på jorden.
 
av; George Bernard Shaw
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Jag har fått en sov morgon i dag också...
dessvärre missa jag läkartids beställning  i dag.
Behöver en över kontroll på min hälsa och vad jag
har brist på....
Min frukost har jag intagit i samband med att jag har
gjort min plikt att betala räkningar. Så vi kan lugnt bo kvar en månad till :)
Det är bara att le och jobba vidare...
 
Min dag är på G och jag skall slänga mig in i duschen nu.
Och sen är det bara att göra sig klar för att åka till jobbet.
Hinner inte med något i dag missa läkare, missa kaffe hos Camilla, missa allt.
 
Väl på jobbet så är det bara att starta jobba.
Hoppas det är med en bra person jag skall jobba med,,,
Fel vi har bara bra personer... det jag mena
är någon jag har jobbat med och som varit här på B .
Underlättar alltid...
 
Hinner snacka lite med dagen... Lydiah och Maria.
Sen får jag ett psykbryt.... En dun kudde i en tvätt på 60 grader....
Hur fan tänker man här......???
 
Det var bara att ösa ut fjädrar och sågspån....
Vilket jävla jobb, Jag och kollegan kämpa på.
sen trodde jag att man bara kan tvätta maskinen....
Eller hur ligger massa kvar i den....
 
Nä det får faktiskt dom som jobbar morgon göra..
Jag vill bara ta hand om de som jag skall lägga i kväll,
typ alla,
 
Men nu far jag hem 21.05 och tar värktablett och sen sova.....
 
God natt
 
 HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0