Oj nu då???

 
SUPER FARMORS BLOGG.
VECKA 3.
MÅNDAG
160118
 
GRATTIS
 
 
DAGENS CITAT.
 Att fråga riktigtär att veta mycket.
 
Arabiskt ordspråk
  
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Klockan ringer och jag går upp.
Dagen och ny vecka, oskrivet blad som jag kommer att fylla i.
Efter helgens utflykt är jag omtumlad och känner längtan 
lite starkare, fina barn älskar dom lika mycket
som mina andra barnbarn.
 
Nå väl återgår till denna dag som nu kommer att få inskrivna händelser.
Det är tidig morgon och vi på jobbet har växeldag.
Några skall ut och några kommer tillbaka.
Vissa är kvar.
 
Dagen ramlar på och det är inga konstigheter.
Kvälls personalen kommer och jag känner bara att det är bra.
Jag slutar 16 så tack och hej nu är det bara att
byta om och åka hem.
 
Måste dock handla...mjölken är slut.
Och lite kaffe måste jag ha.
Så nu hem och fixa middag.
 
Sketti alla PH blir det.
Gubben är hemma och står i duschen...Juhani skall också äta innan han går ut.
Det är då han berättar att han skall till en intervju i morgon.
Han behöver då sitt CV....
Utskrivet.
 
Jaha då får vi ta oss till mitt jobb.
Där får vi ut det och kopior.
Men då kommer min son på att han inte skall med.....
Skall med en kompis......
VA????
 
Det är ju du som skall ha det.....
Hur tänker han här....arg som ett tillplattat bi tar
jag min jacka och min bil och kör till mitt jobb.
 
Pratar med Camilla som berättar att Thomas sänt över CV till min jobb mail.
Då plockar jag ut det och pratar med Camilla....
Allt ramlar på och det är så bra så.....
 
Hem igen och kollar lite på FB för att sen kolla på TV.
Slappa.
 
God natt.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0