OK ledig men en då.....

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 4
TORSDAG
160128
Karl & Karla
(konungens namnsdag)
GRATTIS
 
DAGENS CITAT.
 
Karaktär är öde.
 
av; Herakleitos
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
Då är det dags att stiga upp och göra denna dag till en fin dag.
Vad som som är viktigt i dag är ju då bara lite.....vila :)
Tar min frukost och kollar in lite nyhets flöde.
 
Det har hänt lite saker ser jag, lastbil vält och så 
massa onödigt våld så klart och  ja det är samma som alltid.
Tråkiga nyheter. Tar en titt på FB då....
Ha ha ja här är det samma också, massa folk som skall göra massa saker, 
ordspråk och mängder med förklaringar om att ta mig som jag är.....
 
Ja och så min morgon hälsning så klart...
alltid på morgonen och den är lika tråkig som allt annat.
Men den skall vara där, det är bara så.
 
Jag far ner till brinken för att titta till sjuklingen medans Camilla 
skall på ett möte. Då så..vi tittar på pirater och dansar och leker med bilar.
Det är skoj, jag får en god lunch som tack för hjälpen.
 
Nu skall jag hem och kolla till vad jag skall göra för middag i kväll.
Det är lite så där off men det blir korv....
Och makaroner.
 
Jag skall nu plocka upp Maria för att ta mig till Stuvsta.
Hon skall tatuera sig. Och hennes dotter också.
Så nu sitter jag och snackar med Nea 
 
Hon har redan pinat mig med laser.....
Hon har snyggat till M:et på namnet Jimmie.
Hon var inte nöjd med den.
Kan behöva göra en gång till.
 
Så nu skall jag bara vänta på att det blir klara dessa två tjejer.
Vi skall hem sen och Nea lämna studion tidigare.
Så det är bara att sitta här och vänta.
 
Så nu klara och då åker vi hem.
Släpper Maria och hennes dotter i centrum.
Hennes mamma fyller år i morgon så dom skall köpa
något. Det blir så bra.
 
Jag far hem för att göra mat. För det har dom inte orkat med, min man
och min son. Men då gör jag mat till mig och äter själv.
För nu är sonen ute och gubben sover...
 
Jag fixa ugnsstekt falukorv, mos och grönsaker.
Nu sitter jag här och väntar på bättre tider.
Och min kväll skall infinna sig.
 
Vad skall man göra en kväll som denna???
Ha ha jo kolla på CSI Miami ,
Det har blivit kvälls film för mig :)
 
Nu tar jag och stänger ögonen.
 
God Natt
 
HAKUNA MATATA.
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0