Öm i armen.....

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 1
SÖNDAG.
Sigurd & Sigbritt
GRATTIS
 
Dagens citat.
 
Storhet vissar vi inte genom att aldrig falla, utan
genom att resa oss upp varje gång vi faller.
 
av: Konfucius
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
 
Ja jo nog skall man sova när man är ledig
med det gäller tydligen inte mig. Jag kan ju gå upp nu när hela
huset sover och nä man ska sova som bäst.
Jag kan inte sätta på musik eller något annat,
alla sover ju.
 
Kaffe bryggan väsnas... tangenterna till datorn låter
och det hörs så väl när huset är  tyst.
Men skit i de jag skriver lite här och går in på fb med morgon status.
kollar lite nyheter och sen... ja jag vet inte.
 
Det är ju bara elende på nyheter och det blir man inte glad över.
Så undrar man hur människor är funtade....
Nä det var inge roligt.
 
Här kommer en liten dam tassande...Det är roligt,
mina små fina barnbarn. När man har dom har man inte tid med annat
man vill ha dom jämt och det är helt underbart att se dom växa.
Här är nu en liten rödtott, kommer från mina gener....
 
Och jag har nu två vackra barnbarn med mina röda gener :)
Det är inte illa de. Vist känsliga hudar med mammorna kan väl detta
med att skydda barnen från solen :) . 
 
Nå väl vi startar väl upp dagen då med frukost och ser om storasyster vill ha....
Hon är lika svår som sin pappa med att äta....När han var liten alltså.
Men det är ju bara att fixa de hon gillar.
 
Leka ute i dag eller hos kusin?? Jollan...
>Jag vill träffa min kusin...faktiskt....och farbror Thomas<
Ja jo vi kan höra om dom är hemma, Haylie skall ju sova så det är ju bra, kör hem dom sen.
 
Som sagt ner till Kusinen då, här är det fullt ös på utsidan....skotta snö, raka tak och mer
snä att ta bort. Jobbet med egen gård. Men det har ju massa fördelar också.
Men jag har redan bott i villa det räcker med snöskottning.
 
Så kaffe till Granny och lite välling till Haylie... upp på övervåningen för att söva ett barn.
Jo nu så sover hon.... men nähä här vill vi inte sova.... Hon skall leka med Linus.
Men Jolin och Linus är ute ju......
 
Men dom kommer in och då tar vi lite lunch istället.
Hoppas bäbisen blir trött nu då.....
Inte hon inte.
Vi fortsätter leka ....hurra.
 
Jag ringer Nea och hon berättar att dom har ett garage möte....
OK kom förbi sen då!!!!! Så kör jag hem er.
Det är ju bara att ta barnen upp till farbror Juhani.
Det är också en populär kille.
 
Nu ringer föräldrarna.....
Hemfärd på med overaller och på med mössor.
Ner till Bumble Bee och avfärd.
Mot Salem.
 
Lämnat familjen och nu är det bara att fara hem och invänta
middagen som gubben har gjort. Juhani skall äta hos en kompis.
Här är det nu kväll och jag fryser häcken av mig,
lägger mig under täcket och hoppas på
att bli varm.
 
Somnar nog där runt 21.30
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0