Segpropp

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 3
LÖRDAG
160123
Frej & Freja
GRATTIS
 
DAGENS CITAT
 
En stor del av livet ängnar vi åt att drömma,
framförallt när vi är vakna.
 
av; Carlos Ruiz Zafón
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Jo men jag har ju sovit till 05.45 i alla fall.
Jag är mer och mer slut i hela kroppen.....
jag hajar inte vad som händer, jag orkar inte ens vara vaken lite.
 
Så nu skall vi köra på denna dag så jag vet att det är helg....
Nej inge party här inte det orkar jag inte, jag är för trött helt enkelt
Nä men en promenad ute kanske hoppas på sol i dag då...
 
Det är så segt i dag och jag är så trött att jag inte vill eller kan vara segare....
Blir irriterad om att behöva gå och hämta kaffe.
Det är rix knas här....
 
Skulle vara på en föreläsning eller ett debatt möte... men jag pallar inte.
Så sitter här med kaffe och undrar vad dagen kommer att ge.
Jag får ett samtal från Camilla som är på mötet och hon
undrar om Linus kan vara med mig en stund.
Ja ha ja jo han kan jag sätta mer datorn och barnkanalen
så slappar jag vid sidan om. 
 
Middag blev kyckling men sås...gubben fixa jag är för seg.
Linus åt bara ris. Hem med honom och hem med mig........
Vad skall jag göra????
Slappa.
 
Försöka vara uppe lite så jag satte mig i soffan....
Här kan vi kolla på TV tillsammans...
jag och gubben :)
 
Två och en halv timma borta...
vad hände???
Jag somna så klart :)
 
Nä jag tar TV; n i sovrummet nu.....
Gubben kommer också in kollar scorpion,
bra serier.
 
Natti 
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRSNNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0