Sov skönhets sömn......

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 3
TISDAG
160119
Hendrik
GRATTIS
 
DAGENS CITAT
 
Det är bättre att ha ungefär rätt
än exakt fel.
 
av; Warren Buffett
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Blev väckt i min morgondröm där jag var
grinig på människor som är skit falska...
Det var en liten kille som väckte mig men när jag svara blev han så
paff att han hade ringt så han gav mamma luren.
 
Det var ju trevligt....
Synd att han inte ville prata med mig.
Så nu är man vaken fast än jag vill sova lite till.
Onödigt nu känner jag.
 
Så frukost och lyssna på lite avslappnande musik.
Njuta av tystnad och fundera på vad man skall göra i dag.
Iden kom på mig... mina blommor på balkongen, 
hur mår dom???
 
 
Oj inte så bra,,, får allt fixa lite här ser jag.
Så titta nu ser de pigga ut igen....
Då kommer jag ju på min lampa som skall upp.
Idag har jag satt upp min nya kökslampa.....
Fick den av familjen Annorlunda i Salem.
Nu är den fint upphängd hos mig....
Tack.
 
Då kan jag lugnt fundera på middagen i kväll....
Det blir säkert kyckling eller .... jo jag tar kyckling.
Undra om vi är två eller tre till middagen???
Men kan sällan veta.
 
Nu tar jag och slappar lite till min lunch time...
Ha ha ha jag skall äta stark
kyckling gryta .
Grinig son säljer 
Han kan vara nyttig i bland, han kan vara charmig ibland.
Men har ett grisigt morgonhumör som skär sig mot mitt.
Så därför säljer jag han....
 
Nu till min dag....
Jag skall bara slappa... jag lovar bara slappa
vara hemma och inte göra mycket.....
Kanske dammsuga då...
Lyssna på musik....
Sticka... laga mat...
men hallå...
jag skulle inte göra något!!!
 
Och det händer ju inte... jag skall förbereda middagen, 
viktigt med kycklingen. Kommer på att min jacka är skitig,
fixar tvättid i dag klockan 18.00.
Det är absolut sämsta tiden att tvätta på.
Jag blir så trött.
 
Vad händer nere i tvättstugan??
Två maskiner ÄR trasiga....
Fan ....
 
Och när jag skall in i dörren så är ju det något fel på låset.
Jag kan inte öppna dörren med min bricka...
hur fasen tänker dom här???
Skit lås.....
 
Nu har jag bara en maskin kvar att tvätta så jag
kommer att vara där nere till 22 
Inte skoj alls.
 
 
Tvätten klar och nu skall jag fan lägga mig och kolla TV......
Innebär att jag somnar snart :) .
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0