Tjoho ny vecka....

 
SUPER FARMORS BLOGG
VECKA 2
MÅNDAG
160111
Jan & Jannike
GRATTIS
 
Dagens citat
 
Delad sorg är halv sorg,
delad glädje är dubbel glädje.
 
 Engelskt ordspråk
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Ja det är ju bara att säga godmorgon och kliva upp.
Har väl inga invändningar på detta direkt.
Frukost fixad och en stunds njutning på den.
 
Tvätt i dag... jo det blir så på lediga dagar....
Det är ju inte riktigt klokt men ett måste.
Skönt med tvättstuga...allt blir ju klart
och vikt på en gång.
 
Lite kaffe först och se till att sonen vaknar och tar sin tvätt.
Vad tvätt det vart... massor med saker och lakan och skit....
Hatar att tvätta massa lakan, dom är så stora.
 
Men nu rullar det på och vi blir nog klara till 14.00
Har lovat Linus att hämta han i dag...
Så då gör jag det.
 
Sonen i Salem ringer och har nu glömt sinanycklar  på jobbet.
Vilken osis, men vi kommer med en bil så han kan åka och fixa med bilen sen.
Hans fru är på G hem så det är ju bra då....
 
När vi kommer hem så är det ju bara att fixa inför kvällen.
Lite kaffe och sen är det bara att invänta kvällen.
Jobb i morgon.
 
Ja just ja min gubbe vill att jag skulle skriva att han har klåda 
vid pung håret....
Taski humår har han också.
 
Nu tar jag och gör kväll.
 
Skall också passa på att hedra David Bowie med varma tankar.
 
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra //SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0