det är lite tid kvar...

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 27
TORSDAG 160707
Klas
GRATTIS
 
DAGENS CITAT.
 
Man faller ditåt man lutar.
 
Franskt ordspråk
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Vaknar med ett litet ryck, var är jag???
Vad är klockan skall jag jobba eller... vad är det för dag???
Det tar ett par minuter innan jag fattar vad som är på G.
Jo inte skall jag jobba i dag...Jag har allt i kontroll nu.
 
Tar och fixar frukost i ställe...och en kopp gott kaffe,
det kommer att göra susen för mig..
min goda smörgås...
leverpastej, majonnäs
och gurka...
Gott.
 
Men då är det bara duschen som gäller, jag har lite så där
"skall vara slapp i dag " känsla :) , Nä jag gör alltid
något jag kan ju inte fatta att jag inte kan låta bli.
Jag måste helt enkelt bara fixa och dona med något.
 
Det är blåsigt i dag, det är ju väldigt kallt för att
vara luli :) men det beror nog på att det blåser.
Det är "bara" 14, grader det är ju inte så mycket.
 
En promenad i solen kan vara en bra sak.
Det ger ju lite lugn till en rastlös skäl.
Men det blir inte i dag...
Camilla kommer på en morgon fika....
Hon börjar 11.30.
 
Så nu är det bara att se till att lunchen blir bra och sen 
Juhani till Flemingsberg. Jag skall träffa Susanne en stund.
En fika i det gröna....
 
Det var trevligt att träffa henne.
Vi sitter fram till 15.tiden det är hem och kolla med middagen
Det blir Kassler,bea och pasta, sallad så klart.
 
Här är det bara att ugga in, Gubben är seg men äter sin mat först.
Han lägger sig sen i sängen och somnar så klart.
Jag kollar lite TV:e.
 
Kvällen är ett faktum.
 
God natt.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0