Ja regnet har varit här.

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 26
LÖRDAG 160702
Rosa och Rosita.
GRATTIS
 
DAGENS CITAT.
 
Men som så ofta segrar den större delen
över den bättre.
 
av: Titus Livius
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
när man vaknar och INTE vill gå upp....
och lyckas somna om,,,,Det är en skön känsla.
Idag har jag haft sovmorgon enda till 07.10....:)
 
Kastar mig över frukosten...
Den skall njutas av i lagom takt.
Och så var det de dår med linus medicin som jag
har här hemma., den kanske borde vara hos han...
 
Hon får bjuda på en kaffe.
Och så kom vi på att vi kan lika gärna var hos
mig så Thomas får sova ut. Så mot mormors hus.
 
Vi lade pussel och skulle pyssla lite men han var trött och ville
sova så jag och gubben far i väg till Södertälje....
Byta skorna till han.
 
När vi kommer hem  så har Linus just somnat så Camilla skall sova också.
Jag lägger mig och vilar jag med, somnar men vaknar när jag 
upptäcker att jag inte andas.
 
Trevligt...NOT.
 
Så nu tar jag lite kaffe och försöker få dagen att gå.
Camilla vaknar till efter en och en halv timme.
Hej tar vi lite kaffe nu???
 
Thomas dyker också upp och skall ha lite kaffe.
Dom skall handla och Linus vill följa med.
Jag börjar lite lätt med våran mat.
Koldolmar, potatis och sås.
Helt OK.
 
Matkoma trött.
 
Men kollar lite på TV och se är det ju bara att
somna när kroppen säger 
 
God natt 
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0