Jobbar dag...

 
SUPER GRANNYS BLOGG
VECKA 28
DAG193
MÅNDAG 160711
Elonora & Ellinor
GRATTIS
 
 
DAGENS CITAT.
 
Det är inte vart ifrån man kommer
utan vart man är på väg
som spelar roll.
 
av; Ella Fritzgerald
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
När plattan ringde nu så blev det en sån där.....
vart är jag, vart händer, vart skall jag???
Två sekunder senare var jag på fötter och fundera....
Vad ska jag skall göra nu???
Jackpott...tvättstugan....
 
Men det var ju inte så kul...
Men det är ju så att jag har lite mycket att stå i
så jag hinner inte i resten av veckan.
Jobbar två kvälls pass... sen dag pass,
och helgen.
 
Men nu njuter jag av frukost.
Så gott. 
 
Då är det bara att rasa ner till tvättstugan som jag har 07.00.
God morgon eller...... Inge kul jag skulle ju lämna
skor till Eva och Malin.
 
Men då var det ju bara att fixa den då.
Och det tar sin jävla tid...
Hinner nu inte ut till Gladö.
 
Camilla kommer med Linus som har svinkoppor.
Han får inte lämnas på dagis så klart.
Juhani tar honom då Camilla börjar 11.30 och jag 12.00
Sura miner och ett jävla strul.
 
Passa på att ringa Telenor som strular med våra nr.
Hur svårt kan det vara..två nya telefoner
MEN vi skall behålla gamla nr...
De förstår dom inte...
 
Nu skiter jag i detta och far till jobbet det händer massor på två veckor.
Så ACP rapporterar och det är fasligt vad det är massa saker som inte är bra.
Men det känns att man är tillbaka med dunder och brak.
 
Mitt kvällspass är med Johanna och Yarubi.
Det går bra inga direkta konflikter och inga stökiga saker heller.
Vi har att göra och vi kommer att ha att göra,
det beror på vilka som är inne och vad vi har att stå i.....
 
Nu kör jag hem och tar en sväng förbi en kompis för att säga hej en stund.
Kula att ses och det är ju bra, nu måste jag hem och sova trött som fan....
Ha det gott vi ses i morgon.
 
God natt
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0