Lördag och nya glasögon....

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 27
LÖRDAG 2160709
Jörgen & Örjan
Grattis. 
 
Dagens citat.
Att gifta sig med en ma bara för att han
ser bra ut är som att köpa ost utan att ha
provsmakat den.
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Det är inte så lätt att sova när man vaknar tidigt, måste i alla fall
gå upp och äta min frukost. Jag är trött men det är så där....
segt i huvudet.
 
Tackar alla inblandande i går kväll för en skit
trevlig kväll, med ett lite av brott av ett sjukhus besök,
Allt sluta gått för Jimmie...fem stygn.
 
Ja denna dag har nu startat med sol och 17 grader.
Jag skall ner till centrum och plocka upp mina glasögon.
Det är en spännande sak, nya brillor :) 
 
Nu är det bara att fixa lite hemma, åka och lämna saker till Camilla.
Hem igen och så i väg till centrum, hämta glasögonen.
Jag är så glad har nu solbrillor med styrka.
Vad skönt.
Nya glasögon
Fin skalm..:)
Och så enterligen solglasögon...:)
 Snygga...
 
Ja jag har en liten tid att tillbringa min dag.
Skall kolla på Nania 3. Har ätit lunch med gubben innan
han åkte till garaget och fixa båten.
 
Då var det bara att fara i väg och försöka ha en
trevlig stund vid Södertälje kanal.
Vi börjar fara mot Södertälje när himmelen öppna sig.
Bokstavligen.
 
Det blev en bil tur runt Södertälje och kolla in fina villor,
nya hyres hus och gamla områden.
Gräddhyllan och Centrum.
Glass i bilen.
 
När vi ändå är där kan vi lika gärna plocka upp Juhani från jobbet.
Det är ju bara för honom att hänga på hem och sen att äta något och sova.
Det är ju ok eftersom han bara jobbar i morgon och är ledig två dagar sen.
 
Jag har just nu kollat min nya lur som är lite krånglig.
Men det tycker jag om alla mina telefoner.
Men en så länge har jag inte något nr på den...
Vill behålla mitt gamla.
 
Det tar då fyra dagar innan jag får mitt gamla nr på min nya lur.
Så jag har skrivit ordning på almanackan så jag vet hur jag skall jobba.
Öppnat fase book och instagram.
så nu är jag redo.
 
Skall kolla en indian film nu så lite slappa på sängen...
Somna sen.
 
God natt
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//super granny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0