Mitt i arbetsveckan.

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 27
ONSDAG 160706
Esalas & Jessica
GRATTIS
 
DAGENS CITAT.
 
Det finns ingen åsikt så orimliga
att en filosof inte kommer att uttrycka den.
 
av: Cicero
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Nu är det inte sant....
Vem fan ställer sig och tutar på utanför på
morgonen  klockan 06.00??? Vilken jävla planta..
ursäkta skriften....
 
Nu är jag klarvaken ock undrar om det är sant eller inte....
Huvudet fick sig en chock och bjuder på en huvudvärk...
Inte så trevligt.
 
Nå väl jag skall nu ta frukost....gott.
En kaffe och så iväg.
Promenera på rakan mellan Lekslottet och Alfa Laval.
 
Så då kan man försöka sig på en runda i kväll också.
skönt och uppfriskande. jag har ni en liten sak att 
ta tag i, beställa pass tid hos pappa polisen.
Flemingsberg.
 
Men först handla på Willys.
Det är  mjölk, bröd, fil, potatis, grönt och kaffe.
Sådana saker som tyvärr tar slut lite för fort.
Nu är det hemåt som gäller lite lunch...
 
Juhani är också på lunch humör. jag fattar inte att dagen bara försvann.
Klockan är redan sen eftermiddag jag skall hämta nya luren i dag.
Så då får vi se vilka som vill vara kvar i min lur :)
 
Ja med då så, då blir det eftermiddags kaffe.
Lite så där...vill ha någonting till, jag tar en salta pinne.
Och så kommer en liten kille som inte har ätit, sovit eller druckit på dagis.
Han skall vara en kort stund till pappa Thomas kommer.
Vi skall köpa glass...is glass då får han ju vätska i sig.
 
Men vad händer....Han står i hallen och singlar ner på golvet och....sover.
Är man trött så är man. Lade honom i min säng.
Så nu är det bara att se till att han får vatten i sig också.
 
Jag och Linus åker till centrum för att köpa glass,
han vill ha kalle glassar...bra det är is glassar.
Jag plockar ut min nya lur...Samsung S6 helt OK.
En i guld.
 
Och så vare det där med skydd...måste fixa ett.
Men nu skall jag göra Lasagne Det är ju det som är till middag i dag.
Steker färsen, kryddar och blandar ner lite tomater i köttfärsen.
Lägger lager på lager. Blir nog bra.
 
Thomas har hämtat Linus och vi skall äta
sen drar jag och Juhani till Maxi för att handla skydd.
Men det var inga bra skydd säger han, men va.. mitt duger bra.
 
Media Market nästa, Anthony är med och det underlättar lite tror jag.
Juhani har varit ett åskmoln i dag...man har inte kunnat säga pip
till han utan att han har exploderat.
 
Men allt blir bra till sist. Han fick dock byta ett par gånger.
Men till slut så...nu åker vi hem, jag är trött som fan trött i hela skallen.
Men det är nog solen i dag.
 
Kvällen är intagen och jag skall njuta lite framför tv:n
 Man blir avslappnad och det är bara att somna när kroppen säger nu räcker det.
 
God natt
  
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0