Ny månad...:)

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 26
FREDAG 160701
Aron & Mirjam
GRATTIS
 
DAGENS CITAT
 
"Jag borde ha oroat mig mer".
har ingen sagt på dödsbädden.
 
okänd
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Att vakna många gånger på morgonkvisten kan vara lite jobbigt.
Du känner att du vill sova mer men det liksom vill inte.
Till slut somnar du...då väcker gubben dig...
Men va fan!!!
 
Hur tänker han nu då..."men du väcker mig"
"nej då jag bara pussar på dig".....
Men jag vakna ju planta.
 
Min morgon i dag :)
Ja det är bara att gå upp och se till att göra frukost,
En dusch och kolla in väder, grått och kanske regn???
Men det var ju inte så....bra
 
Inge regn än i alla fall det ser lite skumt ut.
Jag har nu en liten sak att göra i dag.....
Träffa Juhani efter hans jobb.
Han skall köpa skor.
 
Men först följer jag med Camilla till Tullinge,
hon skall till någon sköterska eller nått där.
Det tar ju sån tid.
Vänta...vänta...vänta.
 
Men nu är hon klar. Vi tar en fika på Donken.
Hon skall till jobbet och jag skall till Södertälje...
Vi har att göra i dag.
Jag får besök av Tindra och Lukas.
Deras mamma var och flyttstäda lägenheten...
på Branta backen.
Det var kul att se dom..saknar dom massor.
Det var en liten timme men det är OK jag fick pussa på dom.
Jag har Linus som skall lämnas hos Camilla på jobbet.
Då är jag klar för...Juhanis sko jakt.
 
Väntar på han utanför hans jobb.
Vi tar oss till Intersport och stadium...
Det blev ett par svarta Nike och ett par röda Adidas...
Även pappsen fick skor...men dom är för små...:)
 
När vi står där ringer Camilla och berättar att Linus har fått en gunga på sig....
Rakt på munnen, alltså tänderna...hur är det med dom???
Jag tycker synd om honom.
 
Vi tar oss hem och jag skall invänta klockan att bli 18.15 då
jag och gubben är bjudna på wok middag....:)
Här är det bara bra har ont i min arm i dag,
det har varit skamligt bra.
 Jag har ju inte
jobbat.
 
Det är inte så roligt att tänka så...jag älskar mitt jobb.
Hur kommer det att gå???
Kommer jag sluta som totalt kvaddad eller???
Hur skall jag tänka, jag vill inte vara hemma nu.
Jag vill jobba Jag behöver mitt jobb.
 
Nå väl skall inte hänga upp mig på detta nu.
Jag tar det som det kommer lite nu och då...
Vi tar allt i sin gilla gång.
 
Middags dags...
Nu är man proppmätt och rund som en boll.
Varför skall man stoppa i sig så förbannat mycket.
Alltså jag pallar inte ens ta mig till soffan jag är för mätt,
skulle ta lite kaffe...Går inte ner..
 
Kvällen är ett faktum och jag är fortfarande mätt.
 
Kollar på tv:n och sen är det bra att somna när det passar.
 
 God natt
 
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0