Och så var de redan tisdag.

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 28
TISDAG 160712
Herman & Hermine
GRATTIS
 
DAGENS CITAT.
 
De små bekymren talar,
de stora tiger.
 
av; Seneca
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Nä men då är det en ny dag...vi kan ju för allt i värden 
skapa den bästa dagen av i dag....:)
Tar mig lite segt ur sängen och känner att det är trögt.
Har lite öm kropp i dag.
 
Men det är inget att gnälla över, det är bara att hoppa upp och fixa frukost.
Jag tar nog de vanliga, lite fil musli kaffe och en smörgås.
Det känns bara fint.
 
Ensam tid och det bästa av allt....det är nästan helt tyst...:)
Hör lite kvitter från fåglar. Botkyrka människorna har inte börjat än.
På sommaren är det ju ett himla liv på ungdomar och jobbare.
Men just nu är det tyst.
 
Njuter av mitt kaffe och det är så gott och så varmt,
tänk....jag en kopp kaffe på balkongen och tystnaden.
Jag måste fara ner till Willys och handla lite
förnödenheter, mjölk, bröd, kaffe,
ost mm.
 
Det tar 10 minuter och prislappen hamna på...597.32
Ursäkta två kassar och vad är det jag har handlat???
Ja ha ja en lite bad leksak till tjejerna...69 :-
Nä kan inta vara den.
 
Hem med matkassarna och så in med tvätten,
den går ju inte in av sig själv.
Så den tog jag.
 
Nu är det snart lunch och jag blir bjuden av Camilla.
Hon är hemma med Linus och hans svinkoppor.
OK de var det...då är det bara för mig att 
sussa i väg till jobbet.
 
Här möter jag tre trötta tjejer som har haft det tufft satan,
Monika, Yurobi och Johanna.
Jag skall jobba med Matilda och Zilan.
 
Vi skicka hem de trötta gänget och tog över verksamheten.
Och det var med dunder och bra.
Riktigt orolig för en av gästerna, han mår inte så bra.
 
Vi har dokumenterat och min tanke kommer att följa mig hem.
Stackars gubbe, vad skall man göra, snacka med ssk i morgon.
Och tiden rann iväg så klart, det är ju det den gör när man får lite mycket att stå i.
 
Kör Zilan till Fittja, 
men innan jag kör i väg så träffa jag en lite vacker
husky, brun och vit med blåa ögon.
Så vacker.
( detta är inte den hunden )
 
Kör lite fel och får lämna Zilan på
ett annat ställe går också bra.
Hem...
 
Lite kaffe och sen är det väl sängen som ropar.
Jag skall upp tidigt så det är bara om jag sover lite.
 
God natt
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0