Regn eller inte???

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 26.
TORSDAG 160630
Elof & Life
GRATTIS
Dag 182 på året är junis sista dag.
Jag tackar för denna månad som
har varit solig och bra.
 
DAGENS CITAT
 
Det finns få uppriktiga vänner -  men så
är inte heller efterfrågan så stor.
 
av; Marie Von Eschenbach
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Jag har vaknat fyra gånger på morgonkvisten,
1) Juhani nös en kraftig nysning så taket lätta.
2) Juhani går ,
3) Gubben går upp,
4) jag drömmer om pengar,
 
Ja denna gång går jag upp...
Pengar, mitt konto var slut och jag har fått en 10.000 sedel,
Ljus grön och nästan som en A5 fast lite längre och
något smalare.
 
Ja det är ju lite kul att drömma om pengar men det är något jag
sällan gör. Vad kan nu detta betyda???
Helt knasigt.
Frukost 
ja det skall jag fixa och det vill jag ha.
Fixar även kaffe så jag får en härlig gott kaffe efter.
 
Min dag i dag....
Kolla ögon träffa Annelie och sen ha kväll :)
Det är ju inget väder jag vill ligga på stranden i.
Varmt...ja lagom 17,5 grader.
Sol...Nä lite molnigt...
Risk för regn.... Ja det är ju det.
 
Brallor på och och skall man ut... ta en kofta med dig.
Så nu är det bara att njuta av kaffet.
 Så det är dags att åka mot Salem och lämna flicka på dagis.
 
Hon är lite seg och inte så värst pigg på att gå.
Men det kommer att bli bättre.
Vi träffar mamma och så knalla vi ner.
 
Lite knorr är det på Joline, lite mamma gosig är hon.
Men vi lämnar och så är det bara för mig att fara iväg.
Skall till Södertälje... hjärt dr :) det går fort och an är klar på ett kick.
Allt är som det skall.
 
Nu plocka upp Linus för att fara till Annelie och Daniel....
Lunch med go fika på det. Linus var lite knorrig han me....
Han ville inte vila för jag kan ju gå....
 
När jag tar honom hem till Tumba för att lämna över till Camilla
Är allt som det skall. Jag skall till optikern som skall kolla mina
ögon.... Ja ha ja jo lite sämre syn har jag...det vet jag.
Men gråstarr...på början till.
Hör ju åldern till.
 
Hem och avspisa 3...Jag är lite sur då jag inte vill ha dom....
Är kvar hor Telenor. Ett tag till det är ju OK eller...?
Jag får se nu vad det blir av allt.
 
Middag jag har fläskfilé potatis och bea.
Grönt så det räcker.
Gott.
 
Gubben gillade det och Juhani äter inte hemma.
Så matlådor blev det också.
Nu skall jag njuta av en mugg kaffe.
 
Och med facit i handen kom inget regn...:)
 
God natt.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPRT GRANNY
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0