Barn kalas :)

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 23
SÖNDAG 160612
Eskil
GRATTIS
Internationella dagen mot
barnarbete (LO)
 
DAGENS CITAT
 
Förmågan att i dag tänka annorlunda är i går
skiljer den vise från den envise.
 
av; Johan Stenbeck
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Vakna upp vid 06.30 och  ville inte gå upp.
Så jag sov minst en timme till.
Det blev bara lite trögt i hjärnan.
 
Så börjar dagen med en god och nyttig frukost.
Gubben har fixat ägg mackor och nu tittar han på en film.
Jag sorterat lite från går dagen....
 
Jag får ett samtal från Camilla som vill ha hjälp med att locka håret.
OK då kommer jag dit då, ner till Brinken , hälsar på barnen...3 st.
Robert, Linus och en sovande Astrid.
 
Så här fin blev min dotter
 
Väl hemma igen var Jack och Rickard på besök.
Lite kaffe och lite snack.
Vi skall ju iväg så det blir inte så länge han stanna.
 
Vi far i väg mot Södertälje och en födelsedagsfäst för
Astrid, nybliven ettåring och Robert en nybliven treåring
Annelis bakverk, smakar fantastiskt
Camilla och Linus
Jag och bästa Daniel 
Robert gilla bilen
Ari kidnappa Astrid
Nea
En Linus
En Haylie
Alla barn på Camilla.
Haylie hitta Aris ömma pungt....
Jimmie leker pippi med Thomas ...ha ha ha
 
Väl hemma runt 16-tiden....
Nu skall middag planeras eller inte.
Jag känner att jag är så trött.
Så slut efter dagens aktivitet också.
För mycket med två stora advent på en helg.
 
Men middagen lär dröja för gubben ligger på
soffan och sover...och jag tänker INTE vecka han.
Han skulle inte somna sa han...eller hur.
Han sover så fort vi kommer hem, vad vi än har gjort.
 
Jag tar lite soft med ett bad och njuter av kvällen.
Skön kväll och sen bara vila.
7-15 pass i morgon.
 
Så jag loggar ut nu, middagen blev av om lite sen.
Men nu är det kväll även för mig.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0