Det är OK

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 23
TISDAG 160607
Robert & Robin
GRATTIS
 
 
DAGENS CITAT
 
En gnutta osaklighet kan göra att 
man sparar tonvis med förklaringar.
 
av; Saki
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
En aning seg och känner mig trött, konstigt 
jag har ju sovit hela natten...tror jag.
Då bör jag vara utvilad, jag har ju även 
legat mestadels hela dagen i går....
 
Nå väl jag hoppas att denna dag fortsätter i riktning rakt upp.
Kan behöva det just nu med tanke på att jag har en dag på mig att kurera mg.
Då är det frukost först på dagens agenda...
 
Gubben kommer också upp, han är seg som attan.
Lite eget fall på sen kväll i går...
Men det är ju lite så.
 
Har lite att göra nu så som svara på OCD skattning.
Sen blir det njuta av kaffe.
Och min dag är ett faktum, har beställt samtals tid med
Sös också. Mer med. för smärta...Tack....
 
Min dag är inte så innehållsrik...jag gör inte många knop då jag känner mig febrig.
Och tar lite vila på detta så jag överlever dagen. Jag sitter nere på Brinken medans Camilla har 
samtal med föräldrar på jobbet. Linus har också feber.
 
Så kommer hon hem tar en kaffe med henne och sen far jag hem och underhåller Juhani.
Eller nä han underhåller sig själv. Jag borde åka till Sös och fixa kvittot.
Men det har jag ingen lust med....
 
Jag lägger mig på sängen och läser lite nyttigt om olika demens.
Det blir el slapp eftermiddag, Juhani är lite off i dag
märker jag han är snar stucken som min mamma alltid sa.
Hur är man då???
 
Jo man fräser svaren på allt någon säger till dig.
Och min son är just så i dag, dålig dag som han tar ut
på mig, vem annars???
 
Skall planera in lite mat på stället....
Sketti och köttfärssås, lök och bacon i massa kryddor
och krossade tomater mums gott.
 
Sonen är ledig och njuter extremt massor.....han skall ut med boysen.
Så han har lite bråttom...
Så till bords...Vi blev tre till maten i dag gott.
Då är det över och jag tar mig en liten ofrivillig tupplur.
 
Vaknar dock till där vid 20.00 kolla lite på nyheter och Kalla Fakta.
Intressant...hur tänker säpo här??? Hur illa är det???
Dom kommer att vända upp och ner på hela Sverige.
Frågan är bara när.......
 
Ja jag och gubben kollar på tv tilsammans och använder
sängen som hängplats vilket man inte skall göra
enligt sömnexperter, sängen är bara till för
att sova i. Ha ha ha jojo sova :)
 
Nä dagen är slut nu
vi hörs i morgon hoppas jag.
 
God natt
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0