Hur skall det gå i dag????

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 22
ONSDAG 160601
Gun & Gunel.
GRATTIS
 
 
DAGENS CITAT
 
I kärlek är det den plundrade och bedragna
patten som står med skammen.
 
av, Chamfort 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Vilken morgon...här är det fan inte kul....
Men värk satan har jag nu ont i min hand
som om den skall värka sönder.
 
Men skit i det då jag kör så det ryker och det med rågor....
Man är ju bara en PH...ha ha ha.
 
Jag vakna flera gånger under morgonen och kunde, som tur är,
somna om. Upptäcker klockan 0415 att jag INTE ställt klockan....
Oj oj kunde ha gått riktigt illa...sov till fem <3
 
Har min frukost stund nu och vet att det är viktigt att få denna stund.
Blir avbruten av en kille som är arg....satan så arg.
Taskigt morgon humör han har....
 
Nu är jag klar för att plocka upp Maria och fara mot jobbet.
Jag har ingen motivation att åka till jobbet.
Jo det är klart Maria som sällskap dit och sen
jobba med ACP och Lydiah...
Det är super....
 
Jag hoppas verkligen att jag orkar i dag...
vi skall ha apt så det är viktigt.
Men det återstår att se.
 
Nu kör vi... vi har sju gäster och alla skall upp.
Det är två som är trötta och blir kvar i sängen.
Men efter duschar och bäddande och torkande
säger jag tack för mig.
10.30.
 
Tar mig hem...
Fan dagen blir inte som man vill.
Försvann i ett nafs....
 
Middag och kvällen är bara borta...Hur kan det komma sig????
Skiter i detta .
 
God Natt
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0