I dag...lugna gatan, en läkartid.

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 23
TORSDAG 160616
Axel & Axelina
GRATTIS
 
DAGENS CITAT.
 
Världen som vi skapat den är resultatet av vårt tänkande.
Det kan inte  förändras om vi inte förändrar
vårt tänkande.
 
av; Albert Einstein
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
En dag som denna är det bara att fixa med vissa saker och se till
det skall fixas och stämma. Jag går upp och känner att ja
behöver en frukost innan duschen.
 
Så efter en god frukost är det bara att ta en kaffe och invänta att Juhani
gör sig klar för att åka mot Flemingsberg, Han har en tid att passa där så....
Mor Flämpan.
 
Och jag passa på att gå på Pulsen, en rörig och över full affär.
En smula jobbigt för mig att vara där.
Men det gick ju bra.
 
Här sitter jag nu och väntar på min son.
Och helt plötsligt öppnade sig himmelen och det störtregna .
Det smattrade på taket på bilen och jag var så nära utgången jag bara kunde.
Jag vill inte ha en blöt unge i bilen.
 
Här kommer han, vi får fara till Willys och fixa lite extra som jag behöver där ifrån.
Och så var det klart och jag har handlat för runt...1000:-
I dag. lätt att sätta sprätt på pengar, jag tycker verkligen det.
Men då så hemåt.
 
Ut med kassar och Juhani tar de upp och jag parkerar bilen.
Min lilla pärla så fin lite söt bil.
Den brummar på så fint.
 
Lunch för mig och sonen.
Han äter pizza och jag nått Kina mix.
Det var väl si så där, lite mat i alla fall.
Nu till mitt läkarbesök på HS.
 
Detta tog tid...två timmar herre gud.
Trött på sjukhuset...ja en smula.
Men har bara två besök kvar och så är det
bara att fortsätta på egen hand.
 
Har en härlig eftermiddag med lite vila och slappa.
Kommer på att jag skall skära massa grönsaker....
Har lovar gubben kycklingsallad.
 
Det ser gått ut eller hur.
 
Det var en väldigt god och fin sallad de där.
En kaffe på detta är som pricken över I.
Skall kolla lite nyheter och så nu så det
är väl bara att fortsätta kvällen.
 
Det lider alltid mot slutet och jag är seg som sjutton ,
men kan inte somna...
klockan är 01.30...
 
HAKUNA MATATA.
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0