Inge skoj

 
SUPER FARMORS BLOGG
V. 22
TORSDAG 160602
Rutger & Roger
GRATTIS
 
DAGENS CITAT.
 
Vi är skyldiga att säga våra vänner sanningen
hur behaglig den än må vara.
 
av; Magnus Von Platen
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Vilken jävla morgon, jag kokar av smärta,
om man nu kan göra det...
Jag har så ont att det är tur att jag har slängt köttkvarn....
Inget hjälper, bara tandvärk alla Hugo i skelettet.
 
Men bit i hopp och va nu den du alltid är,
le och var glad...det kan ju ha varit värre.
Som om det skall hjälpa.
 
Min frukost är intagen och jag är totalt kass i magen,
Men detta blir bara gnäll känner jag det är inte meningen.
Jag kan väl kolla lite på TV och hitta lite vila samtidigt. 
 
Slappa fram till 15, åker ner till apoteket för att hämta ut medicin.
Träffa Camilla som har varit på planeringsdag med jobbet.
En stå fika innan jag far hem och fixar middagen.
 
Då var det middag, känner att jag vill fixa något nytt.
Bacon köttfärs och ost. En sucsé
Det blev super gott.
Dom åt som...svin ha ha ha.
 
Jag fick en mat kramp som heter duga, undrar om det är något fel på tarmarna.
Har ofta ont på kvällen när jag äter, och så klart slänger i mig mat.
Jag kommer nog att testa att äta på 40 min igen, det är så man
skall äta, sakta och försiktigt.
 
Nu väntar jag på att Nea skall messa om vad som händer i morgon eftermiddag.
Men min "mobbe"skall laddas och då är det inte lätt att höra den.
Tar en snabb visit till Brinken och slänger färg i håret på Camilla.
Får ett USB minne med bra saker på.
Kollar i morgon på det.
 
Så nu tar jag mig hem, ser att Jimmie har ringt. 
Ringer till baka och får reda på att det var lite papper som var på drift.
Och om jag kanske kan kolla barn medans dom två kollar bil.
Kan ju kanske gå.
 
Så jag gör kväll nu och hoppas på en 
natt utan smärte.
Hoppas.
 
God natt.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0