Jag har en söndag med tvättstuga....:(

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 25
SÖNDAG 160626
Rakel & Lea
GRATTIS 
Johannes döpares dag.
 
DAGENS CITAT
 
Det är lättare att vara älskare än äkta man av
samma orsak som det är svårare att vara lustig
hela tiden än att säga enstaka kvickheter.
 
av; Honoré De Ballzac.
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Det har varit en trång natt och jag har varit orolig
över småttingarna. Men dom har sovit bra.
Nu är det en ny dag och det känns
lite så där.....upplyftande :)
 
Har haft väldigt ont i min rygg...och det är mindre bra.
Har nu fått betala för rygg smällen från jobbet.
Hur????
 
Jo eftersom jag inte har ansträngt min
handled som har övertagit smärtan
från resten av kroppen,
så har jag inte känt
av ryggen innan.
 
Så detta kan bli en intressant dag, slutar med att jag
inte kan göra ett jack sitt. Och det är inte 
så bra.
 
Jag har tvättstuga i dag... Där måste man ranstränga yggen vid varje moment.
då är det bara att bita i hopp och fortsätta framåt.
 
Men min dag börjar med en frukost.
Njuter av den och bara få vara.
Huset sover och bara tomtemor är vaken :)
 
Hitta några tröttmössor ni på morgonen.
Amanda han vakna och komma upp,
Men de andra dom sover så sött. 
 
Som jag sa tidigare så regnar det rejält ute, barnen blir
inte så glada åt rengnet, det kan jag förstå.
Jag sätter två småttingar i badkaret och ser
till att de får håret rent.
 
Ber de större barnen också duscha och tvätta håret.
Sen vlir det en dag med lite film och lunch oich sen kommer
pappa och mamma. Lagom till min tvättstuga.
 
Det har varit bra i dag och jag känner att det var nog lite skönt med regn.
Dock blev det inte alls så mycket jag ville och inge dunder heller.
Det hade lätta lite på trycket.
 
Men jag far till Brinken för att hämta telefonen efter middagen och tvätten.
Det är mycekt tvätt så det tar tid att bli klar i dag.
Men det är skönt när allt är vikt och allt är klart.
 
Tråkigt jobb men det är sånt som måste göras.
Hamna mitt i transformers fyra hos Camilla & Thomas.
Så där men nu har jag sätt den.
Min Bumble bee är ju med så klart.
 
Nu är jag hemma och kommer att lägga mig och kolla tv.
 
God natt.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0