Jobbig morgon.....

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 24
TISDAG 160614
000Håkan & Hakon
GRATTIS
 
 
DAGENS CITAT.
 
Jag kan inte tala om hur man ska göra för att lyckas,
men jag kan tala om hur man ska göra för att misslyckas:
Försök göra alla nöjda.
 
av; Herbert Bayard Swope
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Har nu vaknat efter en väldigt besvärlig natt.
Tung i huvudet och tung i kroppen.
Nä har inte tänkt att jag skall 
bli dålig igen....
 
Nu tar jag ett grepp om denna dag och känner att jag har det så bra......
Ett fint väder och en sol på himmelen, så vad mer kan man begära?
 
Jag skall nu inta  min frukost och det är ju så
efterlängtat mål så man bara är super sugen.
Pricken över I är ju då kaffet :)
Dagen är ett faktum och jag är nu på G
 
Jaha vad är klockan???
Oj Juhani kom nu du bör komma så du
kan komma i tid till jobbet. Ja vi drar ner nu 11.15.
 
Lämnar sonen vid orm gropen och sen drar jag iväg.
Det är ett kvällspass. Kommer till jobbet och 
då set jag att jag skall jobba med Matilda och 
Simon. Kvällen kommer att gå så bra..
 
Jag har lite bilar att stå i och skall se tilla tt alla
kommer hem på måndag. Klar med detta och blir vädigt
kaffe sugen. Så en mugg kaffe och en bulla.
 
Så kommer då middagen...
Fan hungrig som en gris.. och ingen mat :( Hur tänkte jag nu??
Eller gjorde jag det för huvud taget??? Nä tror inte det.
Så lite macka och fil....
 
Vi har ett gäng på 8 st och rätt tufft nu, många
oroliga själar som man skall sitta med.
Som behöver vårt stöd inte bara i omsorgen utan i
vardagen för huvud taget.
 
>När skall jag hem???Vilken dag är det?? Varför är jag här??
Har jag ingen hemma?? frågor kan läggas i en lång rad.
Och detta kalla rum inga tavlor inte mina sängkläder eller möbler.
Men vi har en bra säng.
 
Nu är det på tiden att peta några av gästerna i säng.
Och det är inte så vårt. Det är nog bara att visa att man finna där och
kan prata när de vill.
 
En gäst är lite särskild efter mig just nu,
kan kännas lite tufft.
Men så är det hos oss.
 
Så nu är jag på G hem och då ringer killen...så klart.
Snälla jag missa tåget kan 
du plocka mig vid Södertälje Östar.
 
Var där och hämta han och sen for vi hem.
Jag hoppas på en kväll utan smärta...
Men va fan nä det händer inte.
 
Inga kort i dag så jag får väl ta lite på jobbet i morgon.
 
Men jag stänger butiken nu.
 
God natt.
 
HAKUNA MATATA.
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0