Kör vidare.....

 
SUPER FARMORS BLOGG.
vecka 23
MÅNDAG 160606
Gustav & Gösta
GRATTIS
 
Sveriges nationaldag
 
 
DAGENS CITAT.
 
Man öppnar en bok och väntar
sig att möta en författare men
mäter en människa.
Vilken lättnad.
 
av; Olof Lafercrantz
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Har vaknat ett par gånger... men inte velat stiga upp.
Gör det nu i stället till en morgon med sol, blå himmel och lite blåst.
Det är blyga 10 grader på termometern men det är inget att oroa sig för i dag.
Skall ta en promenad ute i dag. Behöver det.
 
Kall väl fira lite nationaldag i dag hade jag tänkt.
Skulle vara lite kul. Det blir en liten sväng
till röda caféer  vid Fittja.
 
Min dag fortsätter med en sväng till
ICAMAXI vid Alby, 
Camilla behövde färg till grädden.
Men det fans inte. Slut.
Lite stressen blev det.
 
Lämna det och tar en snabb fika, mår lite sådär.
Hostar lite mycket och nyser massa.
Hem och vila och känner mig slut i kroppen 
 
Gubben fixar middagen, kyckling med Ari s sås.
Det blev massa mat många matlådor.
Tar ett bad för att sen slappa på soffan. 
 
Min kväll är bara lugn och fin.
 
God natt
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0