Livet går vidare med allt vad detta innebär....

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V.22
LÖRDAG 160604
Solbritt & Solveig
GRATTIS
DAGENS CITAT
Läsning gör inte människor vis,
den gör henne bara lärd.
 
av: Sommerset Maugham
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Första gången jag var uppe och sprang var vid... 03.00 tiden :) .
Sen ett toa besök vid 05.30, då var sonen hemma också.
Lyckades somna om igen :) och vakna straxt efter 07.00
Det var lite skönt....
 
 
Nu är det frukost på G.
Njuter en stund av den om man nu kan det med ljudet från 
krigsspelet  gubben kör....
Jag tar en kaffe på balkongen :)
Solen lyser och det är som det borde.
Jag känner mig bara mer dålig.
 
Dagen blir inte så händelserik dag.
Gubben åker till Strängnäs och jag får mer feber.
Jag ligger på soffan och gör ingenting.
 
Hela dagen blir en lång rad med program och sov stunder.
Juhani går till Anthony och jag är ensam.
Febrig och övergiven.
 
Somnar flera gånger och känner mig lite rastlös.
Tråkigt att vara ensam men det funkar.
Tar lite middag och även lite kaffe.
 
Är lätt förvirrad i skallen men ganska så insnöad i hjärnan.
Blir tröttare och tröttare.
 
Nu är det sent och jag lägger mig i sängen och fortsätter att sova.
Konstigt vad man kan sova när man är sjuk.
 
God natt.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0