Nu är det sommar nu är det sol nu är det koskit i hagen....:)

 
SUPER FARMORS BLOGG.
VECKA 24
MÅNDAG 160613
Aina & Aino
GRATTIS
 
 
DAGENS CITAT.
 
Det frånvarande
skrämmer mer än det
närvarande-
 
av; Caesar
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
Var vaken redan 04.40 så det var bara att kliva upp.
Ligga och vänta på att klockan skall ringa...
nä ingen ide i dag.
 
Trots allt känns dagen helt OK.
Skal jobba växling på morgon, si så många
skall ut och si så många kommer in.
 
Nå väl frukost är ett måste och lika så mitt kaffe.
njuter en kort stund av detta.
Har en liten sak att avklara innan jobbet klockan sju.
 
Lämna en herr Linus på dagis, mamma öppnar 06.30 på sitt jobb 
och pappa måste vara på sitt jobb 07.00 ut i Länna.
Så jag hinner lämna 06.30 och vara på mitt jobb 06.50.
Inte illa pinkat...
 
Nu till en växel dag...Vissa skall ut och massa skall in,
en ny gäst och sen var det bara att dra i gång.
Här är det full rulle och vi har nu sju st. som är lätt oroligt och
vill gärna åka hem igen.
 
Vi har en lunch och vi har en bingo dag för vissa.
Lite fika på altan och så är kvälls personalen här.
Allt som det skall.
  
Nu är det slut för dagen skall kvickt som fan till
in och finn, kolla muggar och lite annat.
 Och raka spåret till Brinken för att plocka upp Camilla.
 
Till nyckelpigan och en sommarfest med Linus.
Han visar stolt nya avdelningen till sin mormor.
Pappa är på plats
Kramar pappa
kolla min fina kex...
Familjen
Dotter
Fikat
Mamma och son
Tack för en kul sommarfest Linus.
 
Nu skall jag hem och se om gubben fixat middagen...
Ha nä det är klart han inte har...
Lata fin j...l
Less.
 
Jag fixar och han gnäller över sin onda rygg,
men inte tillräckligt ont att sitta och spela.
Här har han nu suttit i...4 timmar....
 
Jag skall till Södertälje och hämta Juhani.
Han jobbar till 21.30 i dag.,
sen dag.
 
Han jobbar kväll i morgon med.
Jag också kanske hinner att hämta honom
vid Tumba station.
 
Trött måste sova...NU...
 
 God natt.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0