Ny dag oskrivet blad kan fyllas med massa

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 26
TISDAG 160628
Leo
GRATTIS
 
 
DAGENS CITAT.
 
Det finns endast två goda människor:
De döda och de ofödda 
 
Kinesiskt ordspråk
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Vad är det med människor???
Jag vill inte vara uppe klockan sex en dag som denna.
Jag vill sova och ha en lugnt och stillsam morgon.
Nä då försover man sig så jag skall rusa i väg och lämna Linus....
Tur att han är så cool att det går bra.
 
Nu är det Willys som skall få ett celebert besök.
Storhandla.... Ja ha ja, jag glömmer säkert hälften....
Brukar ju göra det.
 
Camilla ringer och är upprörd, jag tror hon skall be fru Karlsson hjälpa henne.
Hon behöver någon som kan sätta tanten på plats. Vilken urusel chef.
Tydligen växer dom på träd nu för tiden...
Har stött på dom förr.
 
Nä inte gå dit man kan ju få utbrott.....
Min dag...ja var vad jag...jo på Willys.
Här hittar jag massa bra saker, och storhandla
sex pappkassar och en plast,
35 minuter :)
Snabba jag :)
 
Hem plocka in saker och sen parkera Bumbel bee.
Jag skall nog softa lite har lite ont i min rygg
inge kul sak.
 
Hur fan tänker jag nu...
Ryggen värker, armen värker kan inte hela jag värka....
Nä man skall vara glad att det är bara dessa två saker, det kunde ju ha varit värre.
 
Jag har några timmar att spendera på mig själv,,,,
jo det är sant bara jag och soffan med tv:n.
Alltså jag tror jag drömmer.
 
Men inser snart att jag borde fixa kaffe och lite annat.
Skall träffa Camilla en kort stund.
Eller hon skall nog bjuda på mat lite senare.
Vi kollar först lite hur det är på Brosjön.
 
Här var det folktomt fast det är varmt, fint väder och klockan
är 14.15. Det dyker upp lite mer folk men inte är det många inte.
Skönt man behöver inte anstränga sig för att hitta plats.
 
Vi är där bara en kort stund, sen far vi hem till Camilla och inväntar Thomas.
Lilla hon kommer förbi med Kim och Emelie. Lillevi berättar att Sweet
skall vara på skansen med Smokie och Slade i augusti... jo jag skall dit.
beställer biljetter när jag kommer hem.
 
Men här blev det lite korv middag och Kim han skippade den.
Helt otroligt, Kim tacka nej till korv. Aldrig hänt förr.
Men det gör inget, vi är ändå fem vuxna som skall äta.
Blir seg som vanligt så här på kvällen.
 
Far hem jag skall beställa biljetter och så skall jag 
slappa lite. Har en jobbig dag i morgon då jag skall
vara på sjukhuset med Camilla.
 
 
En kväll framför TV:n och så plopp somna....ZZZzzzzzzz
 
God natt.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0