Sjuk...Inget skoj

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 22
FREDAG 160603
Ingmar & Gudmar
GRATTIS
 
DAG; 155
 
DAGENS CITAT
 
Ingen vettig människa har ansett det som
obeständighet att man ändrar sig.
 
av;Cicero
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Har haft konstig dröm på morgonkvisten.
Mins att det var massa stress fram och tillbaka.
Hämta saker hit och dit, massa människor också.
 
Vad det gick ut på??? Har ingen aning.
Mina förkylningsbaciller som ränner för
tillfället i min kropp ... kanske.
 
Men nu är det i alla fall hög tid för lite frukost.
Jag tror att jag vill ha lite fil med musli.
Ovanligt??? Nä inte de minsta.
 
Ringer Johanna på jobbet, inge svar...ringer avdelningen.
Matilda svarar, hej där... PH sjuk så tråkigt tycker
jag själv. Hoppas mina kollegor tycker det också :)
 
Nå dagen kommer att vara bara slappa, inga konstigheter i dag.
Jag skulle ha åkt till Sös till apoteket men...hoppar det.
Jag tror att jag hinner det en annan dag.
 
Skall nog bara slappa i dag.
Sova lite extra och se till att jag är frisk inom kort tid :)
Halsen är som en stor värkande område.
Hostar så det gör ont i lungorna.
 
Men vad gör det om..100 år...Inget.
 
Har fått ett blåmärke på höger axel...
Vad har jag gjort??? Det kan inte bara komma utan vidare.
Ont gör det, att det är gammalt syns på färgen.
 
Jag just ja, det byggs om i centrum just nu.
Fiket Sparks ligger mitt i centrum för tillfället.
Deras plats håller på att fixas.
 
På väggen som skyddar arbetsplatsen har en vägg som är målad,
Skit fint.
 
Nu är man in black på och jag skall väl då fixa in för kvällen/natten.
Känner mig inge vidare och är trött, mycket trött.
Men hoppas på till frisknade i helgen ;)
 
Tar lite kaffe och fortsätter kolla på Film.
 
God natt.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0