Tjoho jobba :)

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 23
ONSDAG 160608
Eivor & Majivor
GRATTIS
 
Grattis Thomas på din
födelsedag.
 
DAGENS CITAT
 
Människan har alltid två motiv för sina handlingar:
Ett gott motiv och så det 
viktigaste motivet.
 
av; Pierpont Morgan
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Har ingen sovmorgon, jag far upp efter det att gubben har gått.
Jag har en dag med massa saker att stå i eller det skall göra en massa.
Nå väl in i duschen och på med kläder.
Sätter på ett bedövningsplåster på armen.
Den minskar faktiskt smärtan på de område den ligger.
 
Frukost och en stuns njutning, skall skriva
på facebook att min svärson fyller år.
Även lilla Astrid Hurra.
 
Ner till centrum och spendera 900 på ett tandläkarbesök...
Men det fina med detta fin är att jag inte behöver gå dit mer,
jo om åtta månader det är alltså i februari 2017 :)
Jag är mycket glad.
 
Nu skall jag hem för att hämta kortet och betala tandläkaren också.
Hämtar Juhani också, han skall jobba hemma hos Camilla i dag.
Linus är ju lite sjuk då, det är första dagen på fyra - fem veckor.
Så det blir nog bra detta.
 
Jag far till jobbet;
Mina kollegor som jag träffa;
ACP, Matilda, Dilan, Maria och ssk Catharina.
Så underbart att se dom igen. Och alla andra på andra avdelningar och
Johanna så klart.
 
Har fixat lite till fredagen också. Det är flickornas avslutning.
Jag skall vara på Johannas och Amandas.
Skoj
 
Beställer bilar och fixar sjukfrånvaron i Heroma.
Och lägga in lite frånkopplad tid...skall kolla in nya systemet med
bilbeställningar. Det skall börja 1 juli så lite ont om tid har jag.
 
Det är jag och Maria i kväll.
Lite oroliga själar finns denna vecka.
Hoppas på att det blir bra, eller så här;
Det är klart det blir bra oavsett
Bästa time här på Västergården :).
 
Hela eftermiddagen/ kvällen fungera storartat.
Inga svårigheter alls, bara vandrande själar.
Fika och mediciner är klar nu tar vi bara det lugnt till natten kommer.
 
Hem och få en varm kopp kaffe.
Det är väl lite det som är storartat.
Njuter lite av kvällen.
 
Snackar med Juhani om hans dag, han säger;
Linus är inga problem han och jag hade kul.
Vad bra...
 
Nä lite slappa på sängen innan ögonen faller igen.
 
God natt
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0