Tredje semesterdagen....

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 26
ONSDAG 160629
Peter & Petra
GRATTIS.
 
DAGENS CITAT.
 
En god berättares egenskap:
förakt för sanningen och en djup respekt för
det sannolika.
 
av: Fritiof Nilsson Piraten
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
När jag är orolig på morgonen och kan inte sova riktigt bra 
vaknar jag tusen gånger och undrar var jag är, om jag är sen,
om någon har försovit sig eller något annat skit.
 
Kan man inte bara få sova som man vill...
ha en skön sömn och sen vakna alert och inga konstigheter.
Nä nu är det bara att se till att gör de jag ska sen ta mig till Brinken.
 
Men som sagt först frukost.
 
En stor kopp kaffe njuter av still het,
en kort stund med bra musik och nu.....
mot dagen på sjukhuset.
 
Det är bara att ta sig till Camilla och se vad vi skall göra.
Lämna Linus och sen är det bara full fart till HS.
Vi tar oss till M 88.
 
En läkare sjuk och det blir massa om rodningar.
Vem tar vad...Det är mycke snack men
vi behöver inte vänta så länge.
 
Jag funderar lite hur dom kommer göra denna utredning på
Camilla, svaret blir att hon kommer att undersöka hjärtat med ultraljud.
Hon skall även göra skikt röntgen på lungor.
Det finns vätska i lungsäcks spetsen.
 
Hon har även ont runt mjälten.
SÅ...Hur är det nu då???
10 rör blod lämnades i dag och
resten kommer via post.
 
Hon skall även få ett intyg och ett brev att
trycka upp i ansiktet på sin chef.
Snacka om att chefer tror dom kan göra vad dom vill
men här skall krigas.
 
Vi tar en lunch på Donken och en liten paus på brinken.
Jag lovade i ett svagt ögonblick att hämta Juhani...Hur tänkte jag här....?
Nå väl lite så får det väl bli då.
Middag i dag...
Hamburgare , pommes och sallad.
Gott.
 
Så var det bara gubben då...och här kommer han...med en Joline :)
Hej skrutt fis... Kul att se dig i dag. Hon var super glad att vara här.
Hon och Juhani har en kärlek till varann som bara dom har.
Herre gud vilka ungar...
 
Nå väl nu äter vi och Joline tar all korv som skulle
vara i Ukki matlåda. Så blev ingen hamburgare till henne.
Massa jordgubbar och biggaråer.
Tror hon fick ont i magen.
 
Jag skall i väg och hämta kläder till Nea i Uttran.
När jag kom dit blev jag impad....
6 miljoners hus.
 
Väl hemma igen hittar jag Joline i badet och där efter blir det tatuering.
Och hon får ha pappas  shark tröja. Det är en klenod i mitt hem :)
Hon gilla den :)
 
Hon är lite trött och seg. Så vi fixar sängen, hon vill ligga i den som Haylie ligger i...
En rese säng :) Lite liten kan jag tycka men inte hon.
 
Så det är alltså nu snart hög tid att sova för Joline, hon är trött och hon vill vila nu.
20.15. Kan vara bra att sova nu :) Skall hålla henne sällskap till hon har somnat.
Då sover säkert jag också.
 
God natt
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0